AndyG Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Jeg har nå gått lei av Gudfaren og ønsker å avinstallere det. Til min fortvilelse var ikke dette "barebare". Jeg prøvde standard rutine via "Legg til/fjern programmer", og foreløpig går alt fint. Så får jeg spørsmål om jeg vil slette "savegames"; jeg velger ja, og dermed forsvinner hele avinstalleringen og ingenting skjer. -Jaha, det var jo kjapt, tenkte jeg. Desverre viste det seg at hverken filer eller entries i registeret er fjernet. Det eneste som ser ut til å være borte er valget i legg til/fjern programmer vinduet. I følge Windows er Gudfaren fjernet, til tross for det faktisk at alle filer eksisterer. Jeg prøvde å avvinstallere ved å kjøre GDFTHR_uninst.exe og eauninstall.exe, og ingen av disse gjør nytten. Noen som har vært borti, hørt om eller erfart liknende? Vil neppe ta det drastiske stedet at jeg sletter mappen, og pløyer gjennom registeret med søkestrengen "godfather".
Spirre Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 det er bare å slette mappa der spillet var installert. akkurat hva uninstalleren fjerna er vanskelig å si, men det er ikke uvanlig at en del eller omtrent hele spillet blir liggende på disken selv etter en uninstall run. bare slett mappa du og si deg fornøyd med det.
AndyG Skrevet 26. april 2006 Forfatter Skrevet 26. april 2006 Liker generelt sett ikke bare å fjerne mapper, men får vel gjøre det og sette igang en registry cleaner ting etterpå Takk for tipset iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå