Frijazz Skrevet 25. april 2006 Forfatter Skrevet 25. april 2006 Her har det kommet mange bra innspill, takker så meget!
F.Mackey Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Ja, og det er det som skaper problemer i verden NP: Dødheimsgard - Mournful, Yet and Forever
Acrid Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Sjekk ut Kaosritual. Har en kul demo ute på kassett som heter Rituell Katarsis.
H4ngm4N Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 De aller fleste av disse er nevnt, men jeg trekker frem de jeg synes er de aller viktigste OG beste utgivelsene: Borknagar - Borknagar Burzum - Hvis Lyset Tar Oss Darkthrone - A Blaze in the Norhtern Sky, Transilvanian Hunger Dimmu Borgir - Stormblåst Emperor - In The Nightside Eclipse, Anthems to the Welkin at Dusk Gorgoroth - Antichrist Immortal - Pure Holocaust, Diabolic Fullmoon Mysticism, At The Heart of Winter, Sons of Northern Darkness Keep of Kalessin - Armada Limbonic Art - Moon in the Scorpio Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas Taake - Nattestid Ser Porten Vid, Hordaland Doedskvad Ulver - Bergtatt, Nattens Madrigal Zyklon-B - Blood Must Be Shred (EP) NP: Ulver - Hymne VII - Wolf and Destiny (Gammel Ulver = )
Supernaut_ Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Ingen har nevt Keep of Kalessin - Reclaim EP'en!! Den er bettre en Armada i mine ører.
CSM Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Du kan også sjekke ut Enslavement of Beauty. Albumet Megalomania låter veldig bra i mine ører ihvertfall
LarsP Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Slenger ut noen konkrete låter som JEG mener er kremen av norsk black metal: Satyricon - Mother North Naglfar - Into the cold voids of eternity Carpathian Forest - Skjend hans lik Dimmu Borgir - Kings of the carnival creation Dimmu Borgir - Når sjelen hentes til helvete Borknagar - Colossus Gorgoroth - Unchain my heart
Jaukim Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Mine Anbefalinger Band Album Satyricon - Nemesis Divina Gorgoroth - Under The Sign Of Hell Zyklon-b - Blood Must Be Shed Gehenna - First spell, Black Seared Heart. Mayhem - Deathcrush, Wolf's Lair Abyss, Grand Declaration of War Helheim - Nidr Ok Nordr Liggr Helvegr, Jormundgand Hades - Alone Walkyng Taake - Nattestid Ser Porten Vid, Helnorsk Svartmetall Dimmu Borgir - For all tid, Stormblåst Immortal - Diabolical Fullmoon Mysticism, Pure Holocaust, At the Heart of Winter Emperor - In the Nightside Eclipse, IX Equilibrium Burzum - Hvis Lyset Tar Oss, Filosofem, Dauði Baldrs Ulver - Bergtatt - Et Eeventyr i 5 Capitler, Nattens Madrigal - Aatte Hymne til Ulven i Manden Darkthrone - Goatlord
Dr. Mobius Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 (endret) Du bør sjekke ut Urgehal også. De er på turne i Polen/Tyskland/osv akkurat nå. De har blitt virkelig store der . <Link> Endret 28. april 2006 av T-Solberg
H4ngm4N Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Dette er ikke helt min sjanger, så derfor trenger jeg litt hjelp til anbefalinger av god norsk svartmetall. Gjerne band som skiller seg litt ut.Foreløpig har jeg Windir på listen. Alle forslag mottas med glede! 5986844[/snapback] Såvidt jeg kan se, har ingen nevnt Windir 6020257[/snapback] Trådstarter: Kom med tilbakemeldinger på det du har skjekket ut hittil da.
McBitch Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Skal bare slenge ut noen sanger jeg mener er dritfeite: Taake: Nattestid ser porten vid IV Burzum: Jesu Død Burzum (Dunkelheit) Beholding The Daughters Of The Firmament Decrepitude I/II Det som engang var Mayhem: Ancient skin I am the labyrinth Fall of seraphs Deathcrush Freezing Moon Naglfar: I am vengeance Moonblood: Apocalyptic Vision Then came silence Gorgoroth: Bergtrollets hevn Heaven's fall Blodoffer Unchain my heart Katharinas bortgang Blood stains the circle Incipit Satan Litani til satan An excerpt of X When love rages wild in my heart (merkelig tittel) Satyricon: Mother North Hvite krists død Dimmu Borgir: Alt lys er svunnet hen Broderskapets ring Antikrist Progenies of the great apocalyps (sikkert skrevet feil) Puritania Sympozium Darkthrone: Fucked up and ready to die Divided we stand The hordes of nebulah Transilvanian hunger Too old too cold Immortal: Withstand the fall of time Solarfall Where dark and light don't differ At the heart of winter Grim and frostbitten kingdoms The sun no longer rises Pure Holocaust The call of the wintermoon Blashyrkh Damned in black Wrath from above One by one Sons of northern darkness Tyrants Graveland: The four wings of the sun Battle of wotan's wolves In the sea of blood Die for freedom We shall prevail In the glare of burning churches Ulver: Solen gaar bak aase ned Tragediens trone Ulvenytternes kamp Nattens madrigal Vargnatt 1349: Satanic Propaganda Legion Evil Oath
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå