Gå til innhold

Hvilken klan spiller du for?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Klaner: aPas og Dirty Sniper Ratz, Norges beste inf klan og Norges beste 8vs8 klan. Begge inaktive.

Nick: taken

EDIT: Glemte TeamNorway.BF2

Endret av ~Alex~
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Klaner: aPas og Dirty Sniper Ratz, Norges beste inf klan og Norges beste 8vs8 klan. Begge inaktive.

Nick: taken

6466499[/snapback]

Så vi har med andre ord ein 1337 på forumet da...:p

DSR...norges beste 8vs8, men dei vann ikkje Norwegian Open da. :tease:

Skrevet
apas og dsr var norges beste. TN var ikkje så mykje å skryte av. ;)

6471103[/snapback]

TN var jo bare satt sammen av en kompisgjeng fra BF1942-tiden, men de skal ha for at det var noen habile spillere der, ellers er det vel en tre-fire-fem svært tvilsomme.

Skrevet (endret)
apas og dsr var norges beste. TN var ikkje så mykje å skryte av. ;)

6471103[/snapback]

TN var jo bare satt sammen av en kompisgjeng fra BF1942-tiden, men de skal ha for at det var noen habile spillere der, ellers er det vel en tre-fire-fem svært tvilsomme.

6471349[/snapback]

Hvem var det som var svært tvilsomme? Vil gjerne vite det.. Alle på den lineupen mener hvertfall jeg fortjente det.

http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=1083468

EDIT: Grunnen til at TN ikke var noe å skryte av var jo fordi NC var noe møkk, begge cup lederne forsvant midt i gruppespillet oO og alt gikk i stå etter det, bare tull og alle ble lei. Men lineupen var ikke problemet.

Endret av ~Alex~
Skrevet
tgC>dsr :)tgC eier dsr da. ^^

6479417[/snapback]

dsr? dsr har ingen BF2 del lengre?

Dessuten spilte de ÉN kamp, og den var veldig gjevn til tross for at dsr var delvis inaktive i den tiden turneringen gikk.

Skrevet

Dsr hadde en spiller som ikke hadde spilt bf2 på to måneder, hadde bare spilt 3 pcwer på to måneder og tapte med 15 tickets. Ikke vanskelig å se hvem som var best når begge klaner var aktive.

Vi hadde lagt opp bf2, men ville spille en cup som avslutting på en era i dsr :) Dsr spiller fortsatt flere andre spill.

Skrevet (endret)

Det er så lamt å delta i en turnering og klage på at man ikke vant fordi man er inaktive etterpå. Det tar bort så mye av gleden ved e-sport, spesielt for vinnerne som må høre på "njaaa, njaaa, vi hadde jo slått dere om vi hadde spilt aktivt, njaaa, blabla".

Go tGC.

Endret av -Teddy-
Skrevet (endret)

Jeg sier ikke at vi var noe bedre enn TGC når vi spilte finalen, men jeg sier at vi var bedre enn TGC når begge klaner var 100% aktive. TGC fortjente å vinne den cupen, de spilte best, men de var ikke Norges beste 8vs8 klan i bf2. Der ligger forskjellen. Hvis du ikke klarer å se det selv trenger du briller :)

Endret av ~Alex~
Skrevet (endret)

Nick: MasterChiunNor

Jeg spiller for Homer klanen.

Homer klanens hjemmeside

Har blant annet restskatt(nor) med som sist jeg sjekket lå på 2 plass i Norge. (altså jeg kjenner han hehe)

Jeg har sluttet poeng jaget. Synes det er mere morro med taktikk og hadde laget vinner.

Teks som Squadleader ligge litt unna oppdraget/flagget vi skal ta slik at de i min squad kan Spawne på meg nær oppdraget.

Endret av Master Chiun
Skrevet (endret)
Teamwork og skills er nøkkelen.

6504854[/snapback]

hhhhmmm ja.... Skills til Commander og Squadleaders er viktigst og at folk følger ordre :yes:

Å kunne forutsi hva det andre laget kommer til å gjøre er en viktig skill!

Endret av Master Chiun

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...