Gå til innhold

En litt kjedelig "nyhet" GW

Anbefalte innlegg

Skrevet

du trenger ikke farme/grinde i guild wars i det hele tatt. det er såpass liten forskjell på det perfekte våpnet og det som dropper for alle, at dersom du er litt flink med skilla dine, så er det langt farligere enn et ûber item som du må farme i 10-20 timer for å få

spillet er nemlig bygd opp rundt skilsa dine, ikke utstyret. så en god spiller kan sette sammen den rette skill komboen og denge deg sønder og sammen selv om du har det feteste våpnet i spillet.

de som farmer i gw gjør det for at de må ha det beste, ikke fordi de trenger det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet
du trenger ikke farme/grinde i guild wars i det hele tatt. det er såpass liten forskjell på det perfekte våpnet og det som dropper for alle, at dersom du er litt flink med skilla dine, så er det langt farligere enn et ûber item som du må farme i 10-20 timer for å få

spillet er nemlig bygd opp rundt skilsa dine, ikke utstyret. så en god spiller kan sette sammen den rette skill komboen og denge deg sønder og sammen selv om du har det feteste våpnet i spillet.

de som farmer i gw gjør det for at de må ha det beste, ikke fordi de trenger det.

5995315[/snapback]

"Det beste" i GW er et ord man lett kan misforstå. Items man farmer i GW gir så godt som null fordeler. "Det beste" kan i GW-sammenheng forstås som "det dyreste" eller "det sjeldneste".

Skrevet

hehe da er vi i gang...

det er jo rett og slett umulig og lage en tråd om guild wars uten at noen begynner og snakke om wow....

det er litt morsomt da...

jeg tolker det som et : huff guild wars er en konkurent..

noe som i seg selv er ganske imponerende

men muilg jeg er litt på bærtur

jeg har spillt wow i evigheter og må si jeg gikk lei...

man går jo seff lei pve i guild wars også...

men man slipper i det minste å betale for det da...

det er ikke noen vits og sloss om hva som er best eller ikke

alle har sin egen smak

jeg for min del liker begge spillene... men nå kommer det jo nytt innhold

og ny karakterer til guild wars... så gleder meg litt

liker ikke grind så godt.. så kommer nok ikke til og begynne og spille wow igjen med det første

men vi får se etter the burning crusades

tror Factions kan være en skikkelig godbit

*Glede Seg* :dribble::no:

kunn noen timer igjen nå....

Skrevet
jeg har spillt wow i evigheter og må si jeg gikk lei...

man går jo seff lei pve i guild wars også...

men man slipper i det minste å betale for det da...

5995611[/snapback]

Sorry for at jeg ødelegger tråden din, men der må jeg si meg uenig :).

Man betaler ikke noe i måneden nei, men hver 6 måned så slipper GW ut en ekspansion som er nødvendig dersom man vil være på toppen i pvp (noe som spillet dreier seg om). Og denne expansion koster 300-600 kroner? (skyt meg hvis jeg tar feil)

Og da er du jo like langt som WoW med sine hundre kroner i måneden, bare at her får du GRATIS nytt content.. Og når man først må kjøpe en ny expansion til wow så er det lagt til VELDIG mye :) .

Så skal det sies at jeg ikke spiller WoW lenger og er ikke noe fanboy, blir bare litt oppgitt over alle som sier at "GW" er gratis og man trenger aldri betale noe.. (dette er da sant hvis du driter i expansions)

Skrevet (endret)

bte: jeg får vel skyte deg da.

den første ekspansjonen kommer i løpet av dette døgnet vi har framfor oss nå, og det er den første pakka. dvs et år etter lansering. dersom du tar å laster den ned fra nettet så koster den nok ikke mer enn rett over 300kr. alt av opdateringer og endringer fram til denne pakka har vært gratis.

så da kan du jo finne fram kalkulatoren å se hva som er billigst av 3-400kr i året i oppgraderingspakker eller 100kr i mnden.

Endret av Spirre
Skrevet

off topic

er enig...de som ikke klarer å åpne munnen sin uten å preke om wow fortjener ikke å lese tråden engang..pell dere unna denne tråden.denne tråden er rettet mot GW og IKKE wow shit :!:

har lyst til å si masse negativit til de som skriver negativt.men ska la være..

hvis dere syns gw er dårlig. Da bør dere prøve det litt lengre enn 20 timer. 20 timer kommer man ikke lengre enn til piken square ellerno,med vanlig spilling.tilbake til tråden da::

har bestilt fra amazon jeg..har ikke fått no beskjed fra de enda.bare håper jeg får keyen snart :)

Skrevet (endret)

Har igjen lyst til å rakke ned på folks intellegens, men lar være enda en gang.

Dere som har forhåndsbestilt, har ikke dere nå fått beskjed om at pre-order nøkkelen varer til 3. Mai? Sånn at dere får en deg eller to ekstra med den?

Edit: 3. Mai, ikke 1. Mai.

Endret av DurinVIII
Skrevet

5995315[/snapback]

Jeg hevdet også det en gang i tiden, men dessverre er grinding for skills et stort problem i GW. Ikke så stort som i andre MMOs, men stort.

(Jeg snakker utelukkende om PvP her)

Skrevet

det forstår jeg. det kan ta litt tid å få de skillsa du ønsker i pvp. men pve delen er temelig grindefri om du ikke er en "må ha det dyreste" fyr

Skrevet

Noen her som har prøvd å bare bestille spill kode fra PlayNC?

Jeg prøvde å gjøre det fra linken som er på hejmmesiden til guild wars og det kommer bare opp til det originale spillet:(

Skrevet (endret)

Log in med master kontoen din(ellr opprett en hvis du ikke har en fra før av), så trykker på PURCHASE CODE og finner factions på lista.

Funker som bare det, koster bare 45$ noe som vel tilsvarer 280,- NOK

(og gamesmix har CE til under 500,- som eg også har bestillt :) )

Endret av Civilix

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...