Gå til innhold

TEST: Iwaki MD10L og MD15R


Anbefalte innlegg

Vann og lufttemperatur leses via digitalt termometer, mens CPU (foreløpig) leses med Speed Fan. Det er konsistens mellom Bios-temp og Speed Fan - men det er ingen garanti for at sensoren i hovedkortet viser korrekt temperatur.

 

Edit: Det er akkurat nå 12,6 graders forskjell mellom vanntemperatur og idletemp, dårlig kanskje, med tanke på at jeg har triplerad+Storm G4+Iwaki MD 15R. (Og forholdsvis mye vann i systemet). Jeg har vannblokk på chipsettet, men foreløpig ikke på skjermkortet.

Endret av Futen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vann og lufttemperatur leses via digitalt termometer, mens CPU (foreløpig) leses med Speed Fan. Det er konsistens mellom Bios-temp og Speed Fan - men det er ingen garanti for at sensoren i hovedkortet viser korrekt temperatur.

 

Edit: Det er akkurat nå 12,6 graders forskjell mellom vanntemperatur og idletemp, dårlig kanskje, med tanke på at jeg har triplerad+Storm G4+Iwaki MD 15R. (Og forholdsvis mye vann i systemet). Jeg har vannblokk på chipsettet, men foreløpig ikke på skjermkortet.

6025344[/snapback]

 

12,6c forskjell? Da tror jeg noe er veldig galt? Men det er for øvrig like sannsynlig at hovedkortsensoren er helt gæren. Det er min også, men den viser alt for lav temp da :p

 

EDIT: WildEye: Det er obligatorisk for deg å levere over din Iwaki rd-30 til Skrue :dremel:

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...