Duddelmus Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Hahaha... lavest på DPS/healing-meteret ga ban? å herre... Vi har en regel om at vi ikke skal bruke dps/healingmeters... blir så til at folk overhealer/overnuker for å komme på topp... Vi bruker heller addonen Threat Meter. Sånn at alle kan se hvordan de ligger an med threat i forhold til MT til en hver tid...
Jørgen Sørheim Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Hehe, den var litt pussig, ja. Jeg skjønner tanken, det er jo bra at folk gjør sitt ytterste og sånt, men å banne to personer hvert eneste raid?
OlaTK Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Hahaha... lavest på DPS/healing-meteret ga ban? å herre... Vi har en regel om at vi ikke skal bruke dps/healingmeters... blir så til at folk overhealer/overnuker for å komme på topp... Vi bruker heller addonen Threat Meter. Sånn at alle kan se hvordan de ligger an med threat i forhold til MT til en hver tid... 5989308[/snapback] Jeg synes derimot det er viktig å ha et syncet DPS meter, da vet du mer eller mindre hvor mye dmg du kan gjøre uten å ta aggro, I gode guilder bør det ikke være en stor konkuranse om å komme øverst, alle skal ligge jevnt og ikke ta aggro.
Lufen Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Det er kun to sånne meter jeg ser nytten av og det er Aggro-meter (viser hvor mye aggro du lager i forhold til andre) og overhealing-meter(viser hvor mye du overhealer) rene dps,damage og healing done meter ser jeg ikke nytten av da de ikke viser hvor nyttig den damage/healingen du gjorde var og de ofte ikke er helt syncet slik at resultatet blir feil og i raid har forskjellige klasser forskjellige oppgaver som påvirker resultatet. I raidene som jeg er med i så har vi svært få regler annet enn: Kom i tide Kom reparert Kom med det du trenger av regeants vær hyggelig og si ifra om du må dra tidlig altså, kun selvfølgeligheter og ren folkeskikk
Duddelmus Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Boogieman,26/04-2006 : 08:18]Hahaha... lavest på DPS/healing-meteret ga ban? å herre... Vi har en regel om at vi ikke skal bruke dps/healingmeters... blir så til at folk overhealer/overnuker for å komme på topp... Vi bruker heller addonen Threat Meter. Sånn at alle kan se hvordan de ligger an med threat i forhold til MT til en hver tid... 5989308[/snapback] Jeg synes derimot det er viktig å ha et syncet DPS meter, da vet du mer eller mindre hvor mye dmg du kan gjøre uten å ta aggro, I gode guilder bør det ikke være en stor konkuranse om å komme øverst, alle skal ligge jevnt og ikke ta aggro. 5989556[/snapback] Hvis dere bruker ThreatMeter i stedet for DPSmeter, så ser dere threaten dere lager, og ikke dmg dere lager... på den måten kan rogues/mages/locks/huters holde seg akkurat under MT uten å dra aggro... på den måten får man max dps uten at MT mister aggro, eller at man tar DPS-pauser for å være på den "sikre" siden...
PSV Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Sans for humor er flott å ha, en i guildet falt ned på golemagg første MC run, fikk ikke noe minus dkp, men litt ertet av det etterpå..
wailer Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 vi har: ALLE må ha nyeste ct_raid Alle pally,priest,druid MÅ ha Decursive ALLE skal være på vt under hele raidet du skal være online til den tiden det er raid (kl 19. vær dag) siden vi bare er 47 members i guilden er vi ganske avhenige. ( vi er på twin epms i Aq) Hvis du må stikke undet et raid SKAL en officer fått beskjed. Minus DKP får vi får Asspull Skape dårlig stemning Ikke skrive på Away forum at du ikke kan komme på raid. Vi har VELDIG strenge RL ,men det er bra.. ingen som bare surrer rundt
Grabby Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 (endret) Jeg er glad for at guildet mitt kjører disiplin, får bort disse slarkene som ikke gidder å gjøre noe annet enn /follow og bidde på lootet. De som ikke kommer når vi skal invite får bli med på raidet (hvis ikke noen på waiing list kommer inn) med de får ingen dkp for det raidet. GM kan bli litt irritert(portugisisk temperament FTW ) men vi bare prøver igjen hvis offiserer merker at noen hele tiden er den første til å si at han ikke gidder mer etter noen wipes blir han kansje ikke invitert neste gang. Endret 26. april 2006 av Grabby
likferd Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 (endret) ...Kommer du lavest på dps meteret / healing meteret av din class blir du bannet neste 3 raids .... 5989292[/snapback] Så det vil si 8 personer blir utestengt for 3 raids hvert raid. Enten har dere et enomt guild, ellers så sliter dere når dere hele tiden har utestengt 24 personer på ethvert raid :!: :!: Endret 26. april 2006 av likferd
Gjest medlem-98241 Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Eneste vi har er at en må ha ct_raid. Nye folk får beskjed om at de burde ha med bandasjer ol. Nå er ikke vi lengre enn å ha ZG på farming da så, kanskje ikke så rart at vi ikke har mer enn det.
qu3st Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 (endret) Hehe, den var litt pussig, ja. Jeg skjønner tanken, det er jo bra at folk gjør sitt ytterste og sånt, men å banne to personer hvert eneste raid? 5989472[/snapback] Jepp, kontoen min ble hacka, og jeg mista en del items, var veldig vanskelig for meg som da hadde 0 spelldmg på magen min og få like mye dmg som de andre magene som har rundt 300-400 :/ ...Kommer du lavest på dps meteret / healing meteret av din class blir du bannet neste 3 raids .... 5989292[/snapback] Så det vil si 8 personer blir utestengt for 3 raids hvert raid. Enten har dere et enomt guild, ellers så sliter dere når dere hele tiden har utestengt 24 personer på ethvert raid :!: :!: 5995234[/snapback] Hvis det er veldig gjevnt så blir man ikke bannet, men er ikke så veldig mye å gå på. Derfor er det veldig vanskelig når noen har bedre gear en andre osv Endret 27. april 2006 av qu3st
gamer73 Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Hvis det er veldig gjevnt så blir man ikke bannet, men er ikke så veldig mye å gå på. Derfor er det veldig vanskelig når noen har bedre gear en andre osv Syntes uansett det er sykt å bli bannet for slikt. Noen skulle tatt å hengt de der nerdsa som lagde reglene deres opp til tørk.
Anubizzzz Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 altså. jeg ser det er mye regeler ute å går. . jeg tror den beste regelen er at alle respekterer raidleadern. ellers blir ingenting gjort riktig. .. ellers så er det nesten fritt frem. men nå er det jo stor forskjell på guilds også da. som eks. noen har controllert dps. og noen har bare zerg i MC.. som sagt det er helt opp til guildet.. og en vital ting. Ha det gøy. OM det blir for seriøst. så blir folk negative og gjør flere feil.
insider Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 hey boogieman, Sjokomelk her :DD jaja her er regler for Soul Sworn Seven på Burning Blade: -- Copy fra sss Forum: 1# Have the latest version of CT_RA installed and running + have Ventrilo installed and be on the SSS server. You dont have to be able to speak, just listen! 2# Have the proper addons for your class, meaning Decursive if you can decurse WhisperCast (mostly for palas, good for all) and other useful addons which can help the raid. This does not include Damage/HealingMeters! 3# If you need to go AFK during the raid let the person leading the raid know about it. Going AFK just before/during a bossfight will not be tolerated at all. If you do the Officers will decide upon a punishment for you. 4# If you by any means destroy the raid on purpose the punishment will be severe and acted upon immedietly by the officers present at the time! 5# Harassment in any form will lead to punishment. This includes both harassment of/from officers and of/from members. If someone needs to be told something (if he's doing something wrong or such) it's the job of the officers present, not by insults from people either on ventrilo or ingame. 6# If you have signed for the raid you should be able to play during the entire raid! If you have to go afk tell the raidleader and decide for how long. 7# If you have signed and dont show up on time for invites, your spot in the raid is lost and you will get -25 DKP. You need to be online and ready for an invite 30 mins before the raid starting time. If you know that you will be late, inform any officer and they will save your spot (though not too long after the raid start time). 8# Sadly but still truly people are not using common sense sometimes which forces us officers to apply a new rule. From now on punishment regarding DKP can be handled out without warning or without any specific rule being written to anyone NOT using common sense in what is ok to do or not. Stand By Systrem: If u wanna sign as a stand-in you can sign in the the w8ing for approval queue or if you dont get a spot in the raid --> You will then still be awarded full DKP from that run, provided that you: -Have your main char logged out outside the instance or ready to enter instantly. Its not ok go grind and suffer durability loss. You are to be fully prepared; 100% dur, reagents and so on. -ALWAYS are on the vent in the stand-by room -Replies EVERY time one of the offices make a stand-by check. The checks will be made randomly during the raid. -Even as a stand-by you need to tell the raidleader if you go afk and when u come back. Otherwise you´ll risk missing a standby check. -If u dont follow these requriments you wont get any DKP at all for that run. -If there is a queue to BB you must be logged in on BB. It´s in other words not ok to play an alt on another server or some other game, if there´s a queue. -It is not ok to do some other instance, even if its in BRM, as this violates the rules about full durability and beeing able to enter instance immediately. Bidding Mistakes: We have talked about what to do about when ppl bid more dkp than they have or bid on wrong items/items they have. The punishment will be -100 dkp. Ppl should know what items they have and how much dkp they have. It is not up to the master looter to check how much dkp ppl have or what items they already have. Neither will the master looter w8 for some1 to check the dkp while takning bids. If u win an item earilier in the raid, u must remember what u payed and keep in mind that u dont have what the list says.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå