Gå til innhold

Nokia N72, N73 og N93 (optisk zoom!) presentert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere skal fortsette å ville ha det som kommer hele tiden, vil dere ende opp uten telefon fordi det kommer alltid noe som er bedre.

Det jeg mener er at dere kan vel like gjerne kjøpe f.eks N80 nå og selge den når de andre er i butikkene og kanskje har vært det en stund så de er billigere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ahhhh! hvorfor er tallene i N-serien så ulogiske?!? følger inget mønster liksom:P

Hvorfor kunne de ikke kommet sånn: N70, N71, N72, N73.. osv. hvor høyeste tall er best?

Hehe :p

5988437[/snapback]

De er faktisk litt logiske som alle andre telefonnavn fra nokia.

etter det jeg har fått med meg nå er de forskjellige telefonene delt inn etter utseende eller utforming hvis du vil.

N7X er serie med "candybar"

N8X er slidere

og N9X er kamskjell

5989363[/snapback]

N91 er da ikke noe Kamskjell.

Skrevet

Syns egentlig Nokia er litt teite, som annonserer kule telefoner som disse før de forrige (kule) telefonene har kommet på markedet. Jeg mener, N80 har jo ikke kommet (les: allment tilgjengelig). Hvem syns det er kult å kjøpe N80 nå? :shrug:

Skrevet

Ahhhh! hvorfor er tallene i N-serien så ulogiske?!? følger inget mønster liksom:P

Hvorfor kunne de ikke kommet sånn: N70, N71, N72, N73.. osv. hvor høyeste tall er best?

5988437[/snapback]

etter det jeg har fått med meg nå er de forskjellige telefonene delt inn etter utseende eller utforming hvis du vil.

N8X er slidere

og N9X er kamskjell

5989363[/snapback]

5989382[/snapback]

Godt poeng der...

men er ikke resten riktige da? :S

Skrevet
Syns egentlig Nokia er litt teite, som annonserer kule telefoner som disse før de forrige (kule) telefonene har kommet på markedet. Jeg mener, N80 har jo ikke kommet (les: allment tilgjengelig). Hvem syns det er kult å kjøpe N80 nå? :shrug:

5989388[/snapback]

Nå som N80 nesten endelig er ute kommer de ut med nye.

Hadde N80 vært tilgjengelig en ganske god stund før så ville det ikke vært

noe problem, disse nye tlf for meg til å se på N80 som en utdatert mobil

allerede, selv om den ikke er det, er fortsatt en topp mobil.

Er nok flere enn meg som skulle kjøpe N80 som for lyst til å tenke

enda en gang før de kjøper N80 nå. :no:

Skrevet

5988437[/snapback]

N8X er slidere

og N9X er kamskjell

5989363[/snapback]

5989382[/snapback]

Godt poeng der...

5989393[/snapback]

Joda :)

Skrevet (endret)

Blir nok N73 på meg dersom den kommer før 6233. Lekker telefon, synd den ikke har WiFi, men klarer meg uten det. Bare de ikke ender med å utsette denne også som de fleste andre telefoner i det siste. Er ikke noe N80 killer, men nå syntes jeg ikke de kan sammenlignes heller. N80 er en skyvetelefon, noe jeg ikke liker...hehe

EDIT: De som sier at K800i blir så mye billigere tror jeg får seg et lite sjokk. K800i blir å havne på rundt 4000,- når den kommer i butikken, samme som N73...

Endret av _Spook_
Skrevet

Er alle disse inkludert N serien som ikke er på gata ennå kun plæstikk skall, eller er det metall på noen av de ? Med vekta burde vel flere av de være kledd i bly...

Skrevet

5988437[/snapback]

N8X er slidere

og N9X er kamskjell

5989363[/snapback]

5989382[/snapback]

Godt poeng der...

5989393[/snapback]

5989463[/snapback]

neida.

n71 er jo kamskjell

Skrevet
Er alle disse inkludert N serien som ikke er på gata ennå kun plæstikk skall, eller er det metall på noen av de ? Med vekta burde vel flere av de være kledd i bly...

5989530[/snapback]

N80 har noe metall..

Skrevet

5988437[/snapback]

N8X er slidere

og N9X er kamskjell

5989363[/snapback]

5989382[/snapback]

Godt poeng der...

5989393[/snapback]

5989463[/snapback]

neida.

n71 er jo kamskjell

5989574[/snapback]

HAHA

Ja ok! da er det bare noe surr..

ingen logikk... ;)

Skrevet

Ja, så er vi direkte inne her fra NM i quoting, hvor Fleebee igjen har gått opp i ledelsen med sitt siste innlegg. Men jeg antar at det ikke tar lang tid før de andre konkurrentene vil gjøre nye utfall mot lederen. Vi vil fortsette å følge utviklingen herfra og setter tilbake til deg i studio, Karen Marie.

Skrevet

5988437[/snapback]

N8X er slidere

og N9X er kamskjell

5989363[/snapback]

5989382[/snapback]

Godt poeng der...

5989393[/snapback]

5989463[/snapback]

neida.

n71 er jo kamskjell

5989574[/snapback]

HAHA

Ja ok! da er det bare noe surr..

ingen logikk... ;)

5990333[/snapback]

Det er sikkert en sammenheng mellom N9xx osv..

Skrevet
og det er vell kun N93 og K800 som har støtte for 3.2 mpx ikke sant? så blir en av de =)

Nei, N80 og Sharp 904 (Hvis den er ute?)har begge 3,2 megapixler.

Skrevet

5989530[/snapback]

N80 har noe metall..

5990301[/snapback]

Virkelig? Hvor på mobilen? Gjelder dette den sorte også?

Skrevet (endret)

Ser det har kommet noen pressemeldinger om de nye telefonene på Nokia sin norske side nå. Her.

Nokia N93, som er basert på tredje utgave av S60 software på Symbian OS, forventes å være i salg i juli 2006 med en estimert salgspris på 550 euro uten subsidier.

550 euro er ca. 4300 NOK. Hvor mye tror dere den vil koste her i Norge? Og når tror dere at den kommer?

Jeg vil tippe august eller september.

Endret av MagnusW

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...