genser Skrevet 13. august 2006 Forfatter Skrevet 13. august 2006 http://my-symbian.com/s60v3/review_n93.php vet noen om det spillet nederst på denne testen vil følge med da? hva er vitsen med så bra grafikk hvis du må kjøpe alle spillene 6663426[/snapback] Nettopp det du sier, at man må kjøpe spillene så folk tjener mer penger på oss, selvfølgelig.
Symbian_Pro Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Er vel egentlig ikke så rart at man må kjøpe spillene selv om mobilen har så bra grafikk. Skal det være bortkastet å kjøpe gamingpc fordi spill koster penger også da? Tror ikke disse folka lager spill for morroskyld, og mobilspill (selv dårlige javaspill) er sjelden gratis.
fo2re Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Ikke ifølge den ene testen som er lagt ut link til her. Ser ut som at kameradelen kun fungerer når det er perfekt lysforhold, og blir kornete så fort det er mindre lys, men får vel avvente flere tester for å se om det er tilfellet. Hjelper lite om den har innebygget platting og gassgrill, så lenge video kamera delen den lissom skulle være så bra på suger balle.6661606[/snapback] Hæ? Videokameraet er jo helt fantastisk bra. Skjønner ikke hva du mener 6661875[/snapback]
Symbian_Pro Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Har du sett denne testen? Nå vet ikke jeg hvor kresen du er når det gjelder mobile videokameraer, men jeg har ihvertfall ikke særlig mye å utsette på de videoklippene som ligger der.
fo2re Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 (endret) Nei, og det gjelder en del annen filming som er gjort i fullt dagslys, men straks det er litt dårligere lys blir det alt for mye støy - det står det forøvrig i testen du linker til også. Til den prisen og Nokia sin flotte lansering "nesten DVD kvalitet" har man lov å forlange litt kvalitet også. "Shortly speaking, pictures taken in poor light are VERY NOISY (both chrominance and luminance, i.e. both "grain" and color spots), much beyond what you could repair with a noise removal software like Noise Ninja or Noiseware. It's a serious problem and it should be taken care of one way or another." Har du sett denne testen? Nå vet ikke jeg hvor kresen du er når det gjelder mobile videokameraer, men jeg har ihvertfall ikke særlig mye å utsette på de videoklippene som ligger der. 6665120[/snapback] Endret 13. august 2006 av JoonGoii
Lifeforms Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Nei, og det gjelder en del annen filming som er gjort i fullt dagslys, men straks det er litt dårligere lys blir det alt for mye støy - det står det forøvrig i testen du linker til også. "Shortly speaking, pictures taken in poor light are VERY NOISY (both chrominance and luminance, i.e. both "grain" and color spots), much beyond what you could repair with a noise removal software like Noise Ninja or Noiseware. It's a serious problem and it should be taken care of one way or another." Har du sett denne testen? Nå vet ikke jeg hvor kresen du er når det gjelder mobile videokameraer, men jeg har ihvertfall ikke særlig mye å utsette på de videoklippene som ligger der. 6665120[/snapback] 6665223[/snapback] Teksten du viser til gjelder still pictures
fo2re Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Nei, og det gjelder en del annen filming som er gjort i fullt dagslys, men straks det er litt dårligere lys blir det alt for mye støy - det står det forøvrig i testen du linker til også. "Shortly speaking, pictures taken in poor light are VERY NOISY (both chrominance and luminance, i.e. both "grain" and color spots), much beyond what you could repair with a noise removal software like Noise Ninja or Noiseware. It's a serious problem and it should be taken care of one way or another." Har du sett denne testen? Nå vet ikke jeg hvor kresen du er når det gjelder mobile videokameraer, men jeg har ihvertfall ikke særlig mye å utsette på de videoklippene som ligger der. 6665120[/snapback] 6665223[/snapback] Teksten du viser til gjelder still pictures 6665245[/snapback] Prøv å les HELE testen til en forandring. "What I didn't like: too much noise when taking pictures / recording videos in dim light"
Symbian_Pro Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Selv ordentlige videokameraer kan ha problemer med støy i dårlig lys, så det er ikke så overaskende at en mobil har de samme problemene, men jeg er enig i at det godt kunne vært bedre. Uansett syns jeg det blir for dumt å si at kvaliteten suger, når det tross alt er det desidert beste mobil-videokameraet på markede. Dette er langt, langt bedre enn selv det 6233 kan rutte med.
Lifeforms Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Nei, og det gjelder en del annen filming som er gjort i fullt dagslys, men straks det er litt dårligere lys blir det alt for mye støy - det står det forøvrig i testen du linker til også. "Shortly speaking, pictures taken in poor light are VERY NOISY (both chrominance and luminance, i.e. both "grain" and color spots), much beyond what you could repair with a noise removal software like Noise Ninja or Noiseware. It's a serious problem and it should be taken care of one way or another." Har du sett denne testen? Nå vet ikke jeg hvor kresen du er når det gjelder mobile videokameraer, men jeg har ihvertfall ikke særlig mye å utsette på de videoklippene som ligger der. 6665120[/snapback] 6665223[/snapback] Teksten du viser til gjelder still pictures 6665245[/snapback] Prøv å les HELE testen til en forandring. "What I didn't like: too much noise when taking pictures / recording videos in dim light" 6667968[/snapback] Til en forandring?? Hva babler du om? Leste selvsagt hele teksten, men det forandrer ikke det faktum at du viste til teksten som omhandlet stillbilder! "OK, let's move to still pictures. As mentioned, the camera is based on a 3.2 megapixel CMOS chip and it takes images with 2048x1536 pixels resolution. Like in case of video recording, you can take advantage of 3x optical zoom. Using the menu, you can change white balance, exposure compensation (-2EV to +2EV with 1EV steps), color tone and picture quality; you can also enable or disable Sequence mode, Self timer mode and Night mode or turn the Flash light on or off. The quality of still pictures is OK in good lighting conditions but quickly deteriorates if there is insufficient light. In dim lighting you can expect A LOT of noise, especially in dark areas of the scene. The 3.2 megapixel resolution is apparently too high for such a small imaging sensor (or vice versa: the imaging sensor is too small for such a resolution) and it causes that photosites (pixels) are too small to capture enough light (photons). The signal read from the imaging sensor has to be amplified which also amplifies noise and results in drastically worse signal-to-noise ratio. Shortly speaking, pictures taken in poor light are VERY NOISY (both chrominance and luminance, i.e. both "grain" and color spots), much beyond what you could repair with a noise removal software like Noise Ninja or Noiseware. It's a serious problem and it should be taken care of one way or another. Ville bare si fra
karl-wilhelm Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Lifeforms: Den er vel strengt talt bedre en alle andre mobiler hitil så han karen der er litt på kanten.
Lifeforms Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Lifeforms: Den er vel strengt talt bedre en alle andre mobiler hitil så han karen der er litt på kanten. 6668305[/snapback] Den har iallefall bedre specs enn alle andre sålangt. Får Nokia bare finpusset litt på bildekvaliteten og får denne opp til n73s og k800is nivå blir den totalt bedre enn alle andre ja! Må få sett den live snart! UTÅLMODIG! Ingen her som fått lekt seg med den ennå???
twarken Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Nei desverre, jeg lurer på om jeg skal bestille den fra XD.no så jeg får den rundt månedskiftet.. Er utålmodig jeg også.
capone-82 Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 ...eller hva med å slå til på dette "kanlltilbudet"...latterlig... :!: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...476&pos=1&tot=1
Lifeforms Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 ...eller hva med å slå til på dette "kanlltilbudet"...latterlig... :!: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...476&pos=1&tot=1 6670043[/snapback] å dæven.. her er det jaggu bare å få leita fram soveposen og legge seg utenfor døra for å sikre seg en 10-15 stk.. her blir det KØ!
3121 Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 ...eller hva med å slå til på dette "kanlltilbudet"...latterlig... :!: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...476&pos=1&tot=1 6670043[/snapback] Ja værsågod å handle der.... Lykke til...
twarken Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Noen som har bestillt N93 eller har prøvd mobilen live?
jealei Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Er vel egentlig ikke så rart at man må kjøpe spillene selv om mobilen har så bra grafikk. Skal det være bortkastet å kjøpe gamingpc fordi spill koster penger også da? Tror ikke disse folka lager spill for morroskyld, og mobilspill (selv dårlige javaspill) er sjelden gratis. 6664351[/snapback] det vet jeg at de skal tjene penger på spill, osv, men det må jo være med noen bra spill med tlfen så du kan vise fra, f.eks så følger et tennis spill men k800, med ganske bra grafikk
twarken Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 (endret) Ser at mShop har 14 stk. N93 på lager. Løp å kjøp. http://www.mshop.no/more_info.php?table=Pr...&limit=&selger= Er litt skeptisk til denne butikken. Er den safe? En kan ikke kjøpe på oppkrav her ser det ut som. Endret 17. august 2006 av twarken
Lifeforms Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Ser at mShop har 14 stk. N93 på lager. Løp å kjøp. http://www.mshop.no/more_info.php?table=Pr...&limit=&selger= Er litt skeptisk til denne butikken. Er den safe? En kan ikke kjøpe på oppkrav her ser det ut som. 6692004[/snapback] Fristende...... Drømte om å få den litt billigere enn dette men... Får avvente litt til tror jeg! Vil helst kjøpe den i butikk i tilfelle problemer/bugs. Har ikke vært borti mShop nei. Førstemann her som får kloa i denne MÅ få lagt ut bilder, videoclip(s) og i det minste et minireview ASAP!
twarken Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Hvilken butikk tenkte du å kjøpe den i? Det må vel bli svinaktig dyrt uansett vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå