Stickyicky Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Har vært på utkikk etter Creative MediaSource en liten stund og endte opp med ingen resultater, så det jeg kom hit for var for å spørre om noen vet om en plass jeg kan laste MediaSource ned på, gjør meg den tjenesten og legg igjen en liten link Takk Mvh Jan Øyvind
trygveaa Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 (endret) Du kan laste det ned her, bare velg creative produktet ditt først. http://no.europe.creative.com/support/downloads/ Endret 24. april 2006 av trygveaa
Stickyicky Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 Nei, Huff. Det var beklageligvis ikke oppdatering av programmet jeg var ute etter, men hele versjonen. Rotet bort cd´n jeg fikk sammen med lydkortet så nå står jeg her med et helt alminnellig lydkort som kan drive 2/8 høyttalere VELDIG frustert nå!
trygveaa Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Da vet jeg ikke, trodde det var fullversjon, men ser nå at det er oppdatering. Du kan kanskje sende en mail til creative og forklare problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå