Gå til innhold

BSD/UnixHvor kan jeg få en gratis/billig Unix Shell konto?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil anbefale eapps.com. For ti dollar i måneden, får root-konto i et virtuelt miljø, som du kan bruke som shell. Greit nok at du ikke får to tusen fjortis-vhosts å velge mellom, men du får i tillegg mer kontroll og du slipper en shell-provider med masse fjortis-kunder som blir DDoS-et hver gang en eller annen gjøk har bestemt seg for å erte på seg en kar.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Kkommer litt an på hva du skal kjøre på dette shellet da. Jeg kjører FreeBSD på min server da, og du kan sikker få et shell av meg. men siden jeg ikke har så stod linje og så masse å velge i så har jeg satt en grense på 2 prosesser til per person da. Men om du trenger mer og jeg ser du følger mine råd så hvorfor ikke?! Men det får jeg se.. men mulighetene er der. ;)

 

Men ikke nå lengre :(

Endret av Young
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Velger du gratis får du så godt som aldri et stabilt shell. Dessverre. Kanskje du er heldig og går på universitet/høyskole med tilgang til en unix-server, det er ofte et meget godt alternativ bare admin ikke er helt firkantet på hva du bruker shellet til. Sjekk opp regler før du setter i gang.

 

Et shell i utlandet er ofte en helt grei løsning. Men sørg for å pinge og trace litt slik at du ser at rutinga frem til shellet er god nok. Det er veldig kjedelig å sitte der med et shell der det 'lagger' når du skriver kommandoer og venter på output. Bruker screen + irc-klient blir det enda verre.

Lenke til kommentar
EvilShells er gratis, og de er veldig stabile også.

Jeg har konto på Shell1, og har hatt nedetid én gang i løpet av 3-4 måneder. Og det var type to timer.

7413534[/snapback]

Godt du har god erfaring med dem. Jeg synes opplegget ga meg et dårlig inntrykk straks jeg så at du må gjennom en teit quiz for å få tilgang. I tillegg er irc-serveren nede (i det denne posten ble skrevet) Denne må man inn på for å besvare resten av spørsmålene. Sliten hardware er det også, men det fungerer sikkert til enkle ting.
Lenke til kommentar

"Hunter Fuller"

"Chules"

"More than enough"

"Your files will be gone faster than you can mumble "Whoopsy""

"What, an African or european swallow?"

"Mac"

"Shellsnet, C&HServices"

"Linux"

"384MB"

"System of a down"

"0" (zero)

"Erasure of your files"

"Probably"

 

 

Der er svarene :)

 

IRC-serveren er nokså ustabil ja, men det er ikke de som drifter den.

Har forresten veldig god erfaring med http://mutebox.net også.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...