Kromkaken Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Når jeg legger til et bilde på harddsiken lagrer deg seg som en fil. Når man trykke på den filen er det normalt at et stor bilde kommer opp men det skjer ikke hos meg. Det skjer ikke noe når jeg trykker på filen. Det jeg må gjøre er å høyreklikke på filen og trykke "åpne i" og så velge et program. Men dette er veldig tungvint! Kan noen hjelpe meg med dette?
HoaXed Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Når jeg legger til et bilde på harddsiken lagrer deg seg som en fil. Når man trykke på den filen er det normalt at et stor bilde kommer opp men det skjer ikke hos meg. Det skjer ikke noe når jeg trykker på filen. Det jeg må gjøre er å høyreklikke på filen og trykke "åpne i" og så velge et program. Men dette er veldig tungvint! Kan noen hjelpe meg med dette? 5978558[/snapback] Kan du ikke gjøre slik 1. Høyre klikke fil 2. Åpne i 3. Velg program 4. Finne programmet 5. Og huke av for "altid åpn denne type fil i dette programmet" ? Fungerer ikke dette
Kromkaken Skrevet 25. april 2006 Forfatter Skrevet 25. april 2006 Den er satt til å åpne i windows bilde og faksbehandling som er det normale, men det kommer ikke noe opp når jeg trykker på bildene. Kan sette at bildene skal åpnes i paint f. eks men det blir så tungvint!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå