Fatty Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Jeg skriver litt tentamensforberedelser her, men det er noe feil med Microsoft works tekstbehandling. Hvis jeg vil gå tilbake i et dokument og tilføye noe, overskriver dette tekst videre i dokumentet, noe som gjør at jeg ikke kan går tilbake og rette/tilføye noe som helst, uten at det ødelegger resten av dokumentet. Dette har aldri skjedd før. Hva kan jeg gjøre for å få det vekk? PS: Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, men vil ha svar raskt så jeg bare postet det her. Flytt det gjerne hvis det er galt forum.
b-real Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Programvare->Programvare er kategorien for dette, og posten flyttes dig
Ueland Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Prøv insert knappen noen ganger til du får det slik du vil ha det
Fatty Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 Insert? 'Sett inn' på norsk? Hva skal jeg trykke på der?
9hdoksaet4 Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Insert-tasten på TASTATURET... Den brukes til å overskrive tekst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå