zaico Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Har begynt å leke meg i Thieves Guild, og synes det er veldig morsomt! Men nå er jeg helt stuck, har gjort questen The Elven Maiden, hvor jeg skal stjele en statue og plante den som bevis hos en "uskyldig" som guilden ikke er så glad i pga at de har funnet ut at hun har infiltrert guilden! Men etter jeg har gjort hele questen, står det at han jeg ikke husker navnet på skal komme tilbake til hagen 12am dagen etter! Har nå sovet der en uke uten at han noen gang kommer. Noen som har opplevd noe lignende?
mr. Zilter Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Har begynt å leke meg i Thieves Guild, og synes det er veldig morsomt! Men nå er jeg helt stuck, har gjort questen The Elven Maiden, hvor jeg skal stjele en statue og plante den som bevis hos en "uskyldig" som guilden ikke er så glad i pga at de har funnet ut at hun har infiltrert guilden! Men etter jeg har gjort hele questen, står det at han jeg ikke husker navnet på skal komme tilbake til hagen 12am dagen etter! Har nå sovet der en uke uten at han noen gang kommer. Noen som har opplevd noe lignende? 5976037[/snapback] Eksakt det samme skjer hos meg! jeg har også ventet i mange uker... Rimelig kjipt siden jeg er tyv/assassin-type.. Får liksom ikke gjort noe i den guilden jeg egner meg mest for.. Hjelp folkens?
DidzisK Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Husk at det er to "cupboards" i den hytta. Hodet skal plasseres i den som har vedkommendes navn på (rett ved senga, i mørket, ikke i det lyse hjørnet).
mr. Zilter Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 (endret) Husk at det er to "cupboards" i den hytta. Hodet skal plasseres i den som har vedkommendes navn på (rett ved senga, i mørket, ikke i det lyse hjørnet). 5977163[/snapback] Det er ikke vi som har gjort noe feil... Vi HAR gjort hele questen, det står i questlogen at man er ferdig! Må si ifra til han mannen, men han kommer ikke før neste natt... Hos oss kommer han aldri... Endret 24. april 2006 av mr. Zilter
Rostad Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 save tilbake til en annen save før du fikk questen
Portalol Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 (endret) er det ikke her det er meningen at dere skal spørre rundt etter han Endret 24. april 2006 av AmmO
Isbilen Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 (endret) er det ikke her det er meningen at dere skal spørre rundt etter han 5978613[/snapback] Har gjort det da, men i questloggen står det at han skal komme tilbake neste dag, hele questen er ferdig! *Skrevet av bruker zaico, men siden jeg står inne for innholdet lar jeg den stå.* -Isbilen Endret 24. april 2006 av Isbilen
mr. Zilter Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 (endret) save tilbake til en annen save før du fikk questen 5978584[/snapback] Ikke F***! Det da mister jeg jo nesten 25 leveler! Dessuten har jeg ingen... Overskriver alltid... Endret 26. april 2006 av mr. Zilter
TheInfamous Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 save tilbake til en annen save før du fikk questen 5978584[/snapback] Ikke F***! Det da mister jeg jo nesten 25 leveler! Dessuten har jeg ingen... Overskriver alltid... 5990671[/snapback] Da har du lært noe nytt i dag
DidzisK Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Her er walkthrough for denne questen. Og så har ikke Armand flere oppdrag til deg. Kanskje kan du bare dra direkte til S'krivva i Bravil og få neste oppdrag? Er hun ikke hjemme (rett ved en av portene) kan du vente ett par timer eller gå til Three Sisters Inn (tror jeg).
Yugo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 har AKKURAT samme problemet! ingen som vet om noe program som går inn i spillet og ordner slikt...?
mr. Zilter Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 (endret) Her er walkthrough for denne questen. Og så har ikke Armand flere oppdrag til deg. Kanskje kan du bare dra direkte til S'krivva i Bravil og få neste oppdrag? Er hun ikke hjemme (rett ved en av portene) kan du vente ett par timer eller gå til Three Sisters Inn (tror jeg). 5996009[/snapback] For det første, så er linken død. For det andre, så har garantert han mannen flere oppdrag, men VI FÅR IKKE SNAKKET MED HAN! (at det er så vanskelig å skjønne.. ) Endret 25. mai 2006 av mr. Zilter
Cloudemyx Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 (endret) Håper denne funker.. Jeg kan ikke gjøre så mye annet dessverre..Det Questet fungerte helt fint hos meg, så jeg vet ikke helt hva du kan gjøre. Endret 25. mai 2006 av Trouble
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå