Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
"stellet" er en av grunnene til at jeg ikke liker korthårede hunder, eller hannhunde generelt :!:

Og det er grunnen til at jeg ikke liker tisper. Ah, logikken. Hehe.

Skrevet
Og det er grunnen til at jeg ikke liker tisper. Ah, logikken. Hehe.

Nakenhund med løpetid. Det er ekkelt det. Ser helt grusomt ut, og hannbikkjene ser ut som en mann.

Skrevet

Hot!

tur3006015.jpg

Enda lekrere når hun ligger å skræver. :fun: Heldigvis er løpetid over for denne gang. Men i stedet for det der har hun fått skikkelige pupper som bare blir mer og mer hovne for hver dag som går.

Hund med pels nestegang ja.

Skrevet
Nei jeg bruker ikke truse. Tåler litt blod i senga.

Greit nok du ikke bruker truse. snakker om bikkja nå:p neida bare tuller. Maia bruker truse. Men hun slikker seg temmelig ofte også men når hun først blør så blør hu faen meg og ja.

Skrevet

Ja, ikke sant, Zaroos? Er bare litt styr når alle tispene i nabolaget har løpetid. *sukk*

I morgen får jeg se sjarmtrollet mitt igjen. Gleder meg noe enormt, og har til og med drømt om ham. =/

Skrevet
Mushi: Mener du i din egen seng, eller hundens? Altså, er hun i DERES seng med løpetid?

Hun hopper oppi hver natt. Vaska mye laken i det siste ja. :roll: Lukker jeg døra til soverommet får jeg ikke sove pga kattene dunker på døra hele natta.

Skrevet

vulva?? :O

hår på tissen??

æsj..

Jeg blander aldri sammen dyr og menneske når det kommer til slike ord.

Hunder parrer og mennesker puler, eller kn***er om du vil, osv

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...