Gå til innhold

Kjøler(e) til x1900/x1800


S1rre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der var vifta montert. :dribble: Den var mye større enn jeg egentlig trodde hehe.. Uanz, jeg har holdt øye med tempen, og den lå på 50 grader idle(Litt mye ja?) heh, men lå i hvertfall 6 grader høyere med min orginal kjøler). Jeg har vifte hastigheten på max, og hører den nesten ikke. Da ligger tempen på 48 grader. Har ikke prøvd spilling ennå. Men dere kan nesten regne ut selv(ca 75-80 grader med org. kjølern min) Jeg er ganske fornøyd, siden den var billig, og lager nesten ikke støy :thumbup::) (kabinett temperaturen er 27 grader)

Lenke til kommentar

Gikk det greit å ta av den originale kjøleren, samt å montere den nye? Var det bare å skru opp noen skruer for å ta av den gamle, for deretter å skru på den nye, eller var det mer innviklet enn som så?

 

Har bestilt meg et X1900XTX selv nemlig, og kommer mest sannsynligvis til å bytte ut kjøleren med en av de som har blitt nevnt her etterhvert som følge av støynivået.

Lenke til kommentar

Var veldig enkelt.Bare å skru av den gamle viften(sier seg selv hvordan du gjør det) Derreter tørke av gammel kjølepasta på gpu'n. Så setter du på kjøleteipen som følger med ny viften på de (er det minne brikkerellerno?:p husker ikke.. hehe) Så er det bare å skru på ny vifta, den er allerede utstyrt med kjølepasta slik som de nye amd cpu'ene er ;).. Voila!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...