Gå til innhold

Bråkete chipsetvifte ASUS A8N-SLI Deluxe


Anbefalte innlegg

Slenger meg på denne tråden og spør om det er noen andre alternativer ettersom det er så mye kritikk mot dette kortet...

 

Omtrent samme pris, og SLI skal det være.

6008352[/snapback]

 

Premium i stdet for DLX utgave. Da slipper du den iltre vifta.

6009312[/snapback]

Men hvis jeg kjøper DLX utgave, så kan jeg jo bare kjøpe den Zalman viften til 39kr (?), og bare sette på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slenger meg på denne tråden og spør om det er noen andre alternativer ettersom det er så mye kritikk mot dette kortet...

 

Omtrent samme pris, og SLI skal det være.

6008352[/snapback]

 

Premium i stdet for DLX utgave. Da slipper du den iltre vifta.

6009312[/snapback]

Men hvis jeg kjøper DLX utgave, så kan jeg jo bare kjøpe den Zalman viften til 39kr (?), og bare sette på?

6009911[/snapback]

 

Klart du kan, men du spurte jo etter alternativ. Er samme kortet, men med heatpipe slik at du slipper å skifte kjøler.

Lenke til kommentar
Den så ut til å ha noen andre porter o.l i tillegg... får jeg bruk for dem?

Sammenlign deluxe og premium så kommer du til å se hvilken porter jeg mener.

6009999[/snapback]

 

Eneste forskjell jeg vet om er at DLX har PCI Express x1: 2, mens Premium har PCI Express x1: 1 og PCI Express x8: 1.

Om du har sett andre porter utover dette, er det vel kun du som vet om du har bruk for dem eller kan få bruk for dem eller ikke.

Lenke til kommentar
http://no.asus.com/

kanskje du skal bruke IE her etter da

og det er ikke slik at det står under europe region for da er vel plutselig china i America.

 

'

 

Havner uansett ikke på noen norsk supportside!? Det eneste jeg har funnet er  en svensk adresse til ASUS nordics, Finlandsgatan ettellerannet i sverige..

5997977[/snapback]

6001718[/snapback]

Hallo! Uansett om du først går inn på den norske siden, trykker støtte så havner du på en internasjonal side, trykk så på Global Service Locations. Se under det norske flagget, og hva får du se der? Jo denne adressen: Asus Nordics

Finlandsgatan 16, 4 Tr. 16474 Kista, Sweden

+47-2316-2682. Hadde du giddet å bla lengre enn til den norske forsiden, hadde du nok sett det du og..

Lenke til kommentar

Det kan hende man mister Asus sin garanti, men dersom hovedkortet er kjøpt av en norsk forhandler som også selger kjølere som Zalman sin passive kjøler, har du fortsatt reklamasjonsretten i behold, DERSOM du har montert riktig, og forhandleren ikke har gitt deg noen som helst frarådning om å montere en slik kjøler i din PC (tatt i betraktning eventuell varmeutvikling og problematikk i tilknytning dette).

 

Det samme gjelder for en forhandler som både selger skjermkort og alternative kjølere til disse. Kunden kan ikke sitte på bar bakke dersom kjøleren er montert riktig, og en mangel/feil på skjermkortet skyldes noe helt annet enn montering av en uoriginal kjøler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...