Gå til innhold

USB-joypad til PC i PS2-stil, forslag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil helst slippe å måtte bruke en slik en...

5972082[/snapback]

Tør jeg spøre hvorfor? Dårlig erfaring eller hørt andre negative ting om produktet? Lurer bare siden jeg vurderer å bestille en slik selv.

 

Jeg antar det som kommer nermest må være Logitech Rumblepad håndkontrollerne. Jeg har en med 2x3 knapper til høyre. Jeg syntes den var heslig å bruke når jeg var vant til PS2 kontrollere :sick:

Lenke til kommentar
Jeg vil helst slippe å måtte bruke en slik en...

5972082[/snapback]

Tør jeg spøre hvorfor? Dårlig erfaring eller hørt andre negative ting om produktet? Lurer bare siden jeg vurderer å bestille en slik selv.

5974570[/snapback]

Det var bare for å slippe å være avhengig av to produkter, når det er mulig å klare seg med ett (og muligens også høyere pris for to produkter, i forhold til kun ett).

 

Jeg hadde en lignende adapter før, men den var til den gamle joystick-kontakttypen, ikke PSX. Jeg hadde ingen negative erfaringer med den, bare med selve joysticken...

 

Hva med en slik en?

eller

En slik en.

Den dyreste der for 2 kontrollere koster bare 95,- og det er ikke rare frakta. Har den selv og den fungerer glimrende. Den er også helautomatisk i motsetning til clas sin (som også er MYE dyrere).

5974607[/snapback]

Hvordan virker den til to kontroller? Med helautomatisk mener du at den automatisk finner kontroller når de blir koblet til (2 kontroller i drift av gangen), eller mener du at den automatisk skifter mellom kontrollene (kun 1 kontroll i drift på en gang)?

Endret av morra
Lenke til kommentar
Det finnes ingen gamepads til PC som kommer i nærheten av PS2-kontrolleren, men det finnes mange mer eller mindre dårlige kopier. Logitech har en del.

 

Og ligg unna Trust.  :nei:

5976383[/snapback]

Jeg skal vurdere de du linket til, da prisene ikke var så verst :)

 

Vet du noe om hva fraktprisen er?

Lenke til kommentar
For all del, IKKE kjøp den adapteren linket til i første post, den er ukomplitabel med en lang rekke spill(bla NFS Most wanted), den emulerer joystickene på ps2 paden feil, noe som betyr veldig unøyaktige joysticker.

5977197[/snapback]

Den fra Clas Ohlson, mener du?

Lenke til kommentar
Det finnes ingen gamepads til PC som kommer i nærheten av PS2-kontrolleren, men det finnes mange mer eller mindre dårlige kopier. Logitech har en del.

 

Og ligg unna Trust.  :nei:

5976383[/snapback]

Jeg skal vurdere de du linket til, da prisene ikke var så verst :)

 

Vet du noe om hva fraktprisen er?

5976463[/snapback]

Tror det er rett rundt 60,- for såpass små pakker. Du får se total pris inklusive frakt før du bekrefter bestillingen.

 

Og frakt regnes ikke inn i 200kr. grensa. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...