Kimelimm Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 hvor finner jeg den registrerte versionene av det spillet? eller er det noe med privar virksomhet? bare og stenge denne hvis det er det
Kadmium Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Nei, men da vet du det nå. Innlegget mitt var ikke ment som et sint innlegg, hvis det var slik du oppfattet det
Jokko88 Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Hvis du mener spillet "The incredible machine" så tror jeg ikke at det er ulovlig, fikk link her på forumet en gang.
Juleniss1 Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Hvis du mener spillet "The incredible machine" så tror jeg ikke at det er ulovlig, fikk link her på forumet en gang. 5977398[/snapback] Vel.. da tror du feil
BlastyTrasty Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 hvor finner jeg den registrerte versionene av det spillet? eller er det noe med privar virksomhet? bare og stenge denne hvis det er det 5967824[/snapback] Hvis spillet er nytt nok, finner du det i butikken, evt hos de prepubertale drittungene på itavisen.no. Hvis det er abandonware, finnes det lett ved å søke f.eks "Incredible machine +abandonware" på google. Forøvring, hva er `'privar virksomhet' ?
Kimelimm Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 du mener "pirate virksomhet"? det er vel at: de trur du tenker på Piratekopierte ting? :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå