Propaganda Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Okei, sorry så ikke det. Jeg så bare at trådstarter hadde "beste rappe band som tittel. Beklager 6219489[/snapback] Ikke no problem
LarsP Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg liker ikke særlig rapgrupper, synes det er bedre å høre på én og én artist. Vet om flere grupper som høres helt jævlig ut sammen 6219030[/snapback] Public Enemy er et godt eksempel på dette 6219264[/snapback] Ok, nå får du EN sjanse til å utdype den uttalelsen, for den var nemlig HELT på jordet. Public Enemy er høyst trolig tidenes beste og mest inflytelsesrike rapgruppe. De er i tillegg verdens beste Live-"band", uansett sjanger.
Propaganda Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg liker ikke særlig rapgrupper, synes det er bedre å høre på én og én artist. Vet om flere grupper som høres helt jævlig ut sammen 6219030[/snapback] Public Enemy er et godt eksempel på dette 6219264[/snapback] Ok, nå får du EN sjanse til å utdype den uttalelsen, for den var nemlig HELT på jordet. Public Enemy er høyst trolig tidenes beste og mest inflytelsesrike rapgruppe. De er i tillegg verdens beste Live-"band", uansett sjanger. 6225978[/snapback] amen! Public Enemy er noe av det beste som har kommet, og siste konserten dems på Rockefeller var helt sinnsykt fet! Så jeg krever også en begrunnelse for hatet ditt mot dem
ehs5 Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Public Enemy er også bra, de vet hvordan en gruppe skal være.
Jankee Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Listetråder utan begrunnelse for kvifor det er bra blir berre reine telletråder.
Anbefalte innlegg