Gå til innhold

De bESTE rAp bAnD og rAp arTister

Leasch

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

For min del heter det beste hiphop bandet Saian Supa Crew og kommer fra Paris. Ny albumet er meget bra, men sjekk ut X Raisons (min favoritt, terning 6 i aftenposten forresten)

http://www.saiansupacrew.com/

(for grei kvalitet på lyden fra singlene deres, sjekk ut video-seksjonen. Anbefaller Jacko, X Raisons, A demi nue; dette svinger!)

Ken - Mitt hem blir ditt hem (meget sterk dobbelskive)

MC Solaar - Cinquieme as (for fransk laid back hiphop)

Paris - Sonic Jihad (amerikansk politisk rap :mrgreen:)

Rappin' Ron & Ant Diddly Dog - Bad N Fluenz (en skikkelig godbit, ikke lett å få tak i). Torcher Chamber (Feat Street Thugs) på den skiva kan gi et langvarig fastlåst glis :D

Endret av modellmakt
Skrevet

Kul hjemmeside. Skal sjekke opp Saian Supa.

ps. LOL, fikk ikke til å stopp musikken på denne sia, var nødd til å ta restart. :!:

Skrevet
ps. LOL, fikk ikke til å stopp musikken på denne sia, var nødd til å ta restart. :!:

6008325[/snapback]

du kan velge å skru av musikken nederst til venstre på siden ;)
Skrevet

6008325[/snapback]

du kan velge å skru av musikken nederst til venstre på siden ;)

6009584[/snapback]

jeg gikk ut fra sia, og den fortsett spilt musikken. :p

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Hey. Jeg tror at jeg kommer aldri til å finne samme sang som

Necro - Bang Bang

:love:

Elsker denne ufattelig bra sangen. Noen som kan hjelpe med å finne noe lignenes? :ermm:

mvh takk!

Endret av Leasch
Skrevet (endret)
Har ikke hørt "Bang Bang" tror jeg, men hvis du liker necro, så liker du necro :)

6098475[/snapback]

hehe, neida, jeg liker kun denne sangen av Necro. Synd at de har ikke mer slike melodier... :(

Endret av Leasch
  • 3 uker senere...
Skrevet
Roots Manuva.  :w00t:

5968660[/snapback]

Siden når var Roots Manuva et band? ;)

Jeg liker ikke særlig rapgrupper, synes det er bedre å høre på én og én artist. Vet om flere grupper som høres helt jævlig ut sammen, men som er strålende solo. N.W.A er vel kanskje de som gjør det best som en gruppe.

Skrevet
Jeg liker ikke særlig rapgrupper, synes det er bedre å høre på én og én artist. Vet om flere grupper som høres helt jævlig ut sammen

6219030[/snapback]

Public Enemy er et godt eksempel på dette :nei:

N.W.A er vel kanskje de som gjør det best som en gruppe.

Word :w00t: N.W.A. :love:

Skrevet

Lloyd Banks og Young Buck synes jeg stort sett produserer mye ræva musikk. Når de slår seg sammen, enten bare de to eller også med 50 cent eller andre i G-unit synes jeg det med en gang blir bra. Er ikke mange låter fra G-unit som gruppe jeg ikke liker. Forsåvidt det samme med Mobb Deep. Deres låter er ikke helt min stil, men etter at de ble med i G-unit og latt 50cent produsere et stort antall av beatsa de bruker synes jeg de tar seg veldig godt ut som gruppe.

Dipset også forsåvidt. De er jo enormt gode når de er samlet, mens enkelteartister har jeg ikke sansen for.

Skrevet

Listen er så sinnsyk lang ass, men kan jo komme med noen favoritter både grupper og artister) :

Cypress Hill

Wu Tang Clan

Gangstarr

Outkast

Looptroop

Promoe

Ice Cube

NWA

Ol' Dirty Bastard

Dead Prez

Dilated Peoples

Immortal Technique

Kanye West

KRS One

Mobb Deep

Nas

Non Phixion

Snoop Dogg

Westside Connection

Er sikkert en hel haug jeg har glemt, men dissa satt i huet, er mulig det er fordi jeg har hørt på disse nylig, men jeg dette er også musikk jeg har hørt på i mange år...

Skrevet
Listen er så sinnsyk lang ass, men kan jo komme med noen favoritter både grupper og artister) :

Cypress Hill

Wu Tang Clan

Gangstarr

Outkast

Looptroop

Promoe

Ice Cube

NWA

Ol' Dirty Bastard

Dead Prez

Dilated Peoples

Immortal Technique

Kanye West

KRS One

Mobb Deep

Nas

Non Phixion

Snoop Dogg

Westside Connection

Er sikkert en hel haug jeg har glemt, men dissa satt i huet, er mulig det er fordi jeg har hørt på disse nylig, men jeg dette er også musikk jeg har hørt på i mange år...

6219366[/snapback]

Snoop Dogg og Kanye West er ikke no rappe band :nei:

Skrevet
Noen som kjenner gode rap band?

Jeg liker: LiL Wayne, Snoop Dogg, Necro, Petter, Ludacris, Two live crew, Will Smithosv.

5967172[/snapback]

^^Quote fra trådstarter, jeg veit han i topic navnet skrev rapband, men han skriver selv artister som favoritter.

6219387[/snapback]

Jeg vil også påpeke at jeg skrev (band og artister), men det la du vel ikke merke til? kanskje litt for opptatt med å pirke på meg? :roll:

Skrevet

6219387[/snapback]

Jeg vil også påpeke at jeg skrev (band og artister), men det la du vel ikke merke til? kanskje litt for opptatt med å pirke på meg? :roll:

6219471[/snapback]

Okei, sorry så ikke det. Jeg så bare at trådstarter hadde "beste rappe band som tittel. Beklager :yes:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...