Gå til innhold

Flying mount på BC:D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men noe jeg alltid har lurt på. Kan man fortsette på sin nåværende char å lvle den til lvl 70, eller må man starte en ny fra en av de nye rasene og lvle den fra 1-70?

EDIT: Sry for dobbelpost der.

5951977[/snapback]

Du kan garantert fortsette på din nåværende char.

5952263[/snapback]

Det høres bra ut. Da blir det først lvl 70 dr00d, og lvl 70 blood elf priest deretter.

Ja det blir gøy!

Hunter som skal stikke av. Feign death + freezing trap. når han er ute av combat kan han fly bort.

Riiiight  :thumbdown:

Blir nok sånn rett-over-bakken ting

5951401[/snapback]

Og det går ikke med vanlig, eller epic mount..?

Og som sagt tidligere, Outlands er ikke en lett fremkommelig plass.

Det blir snakk om endeløse kløfter og gap som ender ut i intet. Altså ikke som i Kalimdor, fly rett inn i SW f.eks.

Outlands er en ugjestmild plass..

Så får nok helt greit med frihet når det gjelder flygingen.

Edit: Glemte en setning.

Endret av Folcom
Ifølge lore er Outlands bare store bruddstykker av Draenor som svever på 'skyer' over Twisting nether. Jeg ser for meg store landmasser man må bevege seg mellom, hvor flygende mounts passer perfekt inn, langt raskere enn andre måter som sikkert blir implementert.

5953203[/snapback]

riktig..

du MÅ ha mount for å komme deg frå "øy" til "øy"

Ifølge lore er Outlands bare store bruddstykker av Draenor som svever på 'skyer' over Twisting nether. Jeg ser for meg store landmasser man må bevege seg mellom, hvor flygende mounts passer perfekt inn, langt raskere enn andre måter som sikkert blir implementert.

5953203[/snapback]

Ser ikke veldig mye ut som "bruddstykker" på videonene der folk kommer seg til Outlands :)

5953203[/snapback]

Ser ikke veldig mye ut som "bruddstykker" på videonene der folk kommer seg til Outlands :)

5956047[/snapback]

Det er jo langt ifra hele Outlands da. ;)

Leste for en stund tilbake at de flygende mountsa kalles "Nether Dragons".

EDIT: Fant dette bildet etter litt søking. http://www.wowguru.com/gallery/imageview.p...reenshotID=1086

5956822[/snapback]

Ser ut som et dårlig redigert bilde i Badlands :!:

Edit: Det der er en vanlig rød eller sort drage. Ikke noen Nether Dragon ihvertfall.

Endret av Folcom
Leste for en stund tilbake at de flygende mountsa kalles "Nether Dragons".

EDIT: Fant dette bildet etter litt søking. http://www.wowguru.com/gallery/imageview.p...reenshotID=1086

5956822[/snapback]

Er ikke det en redigert utgave av dragen til Rend i UBRS? Gyth eller noe sånt. De har ihvertfall var flittige på å farge den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...