Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
høres bra ut..vet du hva som er i pakken ?

6242346[/snapback]

Det er vel noen brønn/frontdeksler og 2 stk sidedører med vindu som kommer nå .

Skrevet

Ser bra ut, lurte på hvordan de perforerte dekslene så ut.

Hva skjer med bildene dine btw, tatt deg en tidlig dram? :p

Petter

Skrevet
Ser bra ut, lurte på hvordan de perforerte dekslene så ut.

Hva skjer med bildene dine btw, tatt deg en tidlig dram? :p

Petter

6275632[/snapback]

Neida jeg drikker ikke :)

Men det var litt vrient å få sikkelige bilder av de perforerte rammene, sannsyneligvis pga av at lyset skinner gjennom dem :)

Skrevet

Likte de perforerte dekslene, men jeg vil være, men er ikke helt tilfreds med hvordan det er satt opp (veldig opptatt av symetri skjønner du :) ), hadde du f.eks. hatt en av de største på hver sin side hadde det gjort på mye, men det er bare min mening, de er utrolig fine de dekslene :thumbup:

Sidedøra var vel ikke så mye å si på, helt greit^^ Kan anbefale deg å prøve å ha plexien utenpå i steden for inni, jeg gjorde det selv, synes det ser myye penere ut :)

Øyvind

Skrevet

Hvor mye stikker de 120mm-viftene ned i kabinettet om du har de på den topplata? Er de i veien for noen av harddiskene feks?

AtW

(Som gleder seg til han flytter, og skal kjøpe en cube)

Skrevet
Likte de perforerte dekslene, men jeg vil være, men er ikke helt tilfreds med hvordan det er satt opp (veldig opptatt av symetri skjønner du :) ), hadde du f.eks. hatt en av de største på hver sin side hadde det gjort på mye, men det er bare min mening, de er utrolig fine de dekslene :thumbup:

Sidedøra var vel ikke så mye å si på, helt greit^^ Kan anbefale deg å prøve å ha plexien utenpå i steden for inni, jeg gjorde det selv, synes det ser myye penere ut :)

Øyvind

6276933[/snapback]

Nå er tingene bare "kastet på plass" for å vise de forskjellige komponentene.

Opprydding kommer senere :D

Skrevet
Hvor mye stikker de 120mm-viftene ned i kabinettet om du har de på den topplata? Er de i veien for noen av harddiskene feks?

AtW

(Som gleder seg til han flytter, og skal kjøpe en cube)

6276940[/snapback]

Om du har dem i topplata stikker de jo like langt ned som de er tykke og nei de kommer ikke i konflikt med diskene :thumbup:

Skrevet

Ahh, daså :)

Hva er neste skritt? Kommer det mere greier fra Microplex? :wee: Eller skal du begynne med "Oppryddingen" snart, modding etc.? :D

Øyvind

Skrevet

Om det kommer mere fra Microplex er jeg temmelig sikker på,må bare bestemme meg for hva/hvordan jeg skal ha tingene.

Opprydning/tilpassing til slik jeg skal ha det kommer så snart tiden strekker til, da blir nok vannkjølingen også montert . :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...