Gå til innhold

Din Xbox360 poengsum?


vIc2r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Behøver ikke koste veldig mye dersom man leier spillene. I England kan du leie 10 spill i en måned for ca 200 NOK. Sikkert ikke noe særlig mye dyrere i USA eller Canada. Så vidt jeg vet er det ingen som driver med utleie av spill til 360 i Norge. Eller??

Lenke til kommentar

Nei desverre er det ingen som satser på utleie av spill her i Norge (i allefall ingen som jeg vet om da).

 

I tillegg har vi trege lanseringsdatoer (er vel ikke vår feil da, men tenker på NTSC vs PAL utgivelser). Ta f.eks NBA 2k6 og NHL 2k6 som kom ut 15. November i fjor. De har ennå ikke kommet ut her (kommer ut i slutten av måneden).

Er 2000 lettjente poeng bare det.

 

Har 18 500 poeng selv for øyeblikket, men passerer vel 20 000 til helgen.

 

ST TheKing er helt vill. Ganske mange som har spekulert om det faktisk er bare en person som spiller eller om maskinen hans står på en spillbutikk på dagene for det skal ikke gå ann å få så mange poeng alene. Da må han i alle fall sitte framfor boksen 24/7.

Lenke til kommentar
Ja, man kan jo lure på om det er flere som har slått seg sammen for å få høyest mulig poengsum...

5951821[/snapback]

 

 

Fristet til å tro det. Er jo bare å spille på samme konto. En stor vennegjeng ville klart det. Aberet er at man ikke kan være innolgget flere samtidig.

 

Men men. Er det en kar er vel dette i overkant vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Ja, man kan jo lure på om det er flere som har slått seg sammen for å få høyest mulig poengsum...

5951821[/snapback]

 

Enten så er det en stor vennegjeng som bytter på kontoen hele tiden,Heller så har han INGEN venner og masse tid til og spille ser det ut som. hehe

Lenke til kommentar
Jeg er litt lost når det gjelder dette med poeng på 360. Kan man bruke de poengene til noe fornuftig eller blir det kun for å briefe og vise at man er Viggo Venneløs og gamer hele dagen?

5957837[/snapback]

E-penis :)

5958037[/snapback]

 

Så folk jobber rævva av seg og leiers pill og herjer verre en fandens oldemor for å få stor E-penis i cyberspace? Latterlig :!:

 

De med god råd kan jo bare leie en polakk eller en kineser til å sitte å spille spill på min konto mens jeg er på jobb slik at jeg får høy ranking og større E-penis enn mine kompiser. Get a Life :nei:

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...