Dynejonas Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Enigma Frostwhisper Alliance Mc:Tatt ragnaros BWL:Tatt Razorgore Aq40:ingen AQ20:Kurinaxx ZG:Hakkar Ingen outdoor bosser.
encoreOne Skrevet 19. april 2006 Forfatter Skrevet 19. april 2006 Takker for all den fine infoen som er kommet i løpet av dagen Håper det kommer mer så vi kan vise at nordmenn kan hevde seg i mer enn bare langrenn og skiskyting! Skulle jeg gjerne ha hatt litt flere internett-sider....det er ikke for sent, bare lag en ny post her med navn på guilden og url'en hvis guilden allerede står på noen av listene. Hvis ikke er det bare å legge det til resten av info'en.
Walts Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 (endret) Guild: R O N I N Server: Ragnaros Faction: Alliance ZG: done AQ20: opp til siste MC: done BWL: Første boss down AQ40: ingen Outdoor: Kazzak oppdatert Endret 24. april 2006 av djrabbit88
Amon Amarth Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Ascension (ikke så sinnsykt proe da=) MC: none ZG: Venoxis og snake, bat 50% AQ20: Kurrinaxx 33% BWL: none AQ40: none Outdoor: trukke det du.
Alvion Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Spirit Odyssey Emerald Dream Alliance MC: Done BWL: Done AQ40: Beseiret Twin Emps ZG/AQ20/4Dragons osv, done.
AT1S Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Det begynner å bli en del gode guild nevnt her. Tror det er mange norske proffer som sitter hjemme å spiller.
Bredoc Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 (endret) Edit: Slettet etter en redigering av trådemne fra poststarter. Endret 21. april 2006 av Darkrevan
tormagt Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Interessant å se hvor det er nordmenn, men det som virkelig overrasker meg er hvor mange av guildene oppgitt her som er alliance. Jeg har ikke tenkt å gå inn på palydan vs. shamage her, men er det altså ingen nordmenn i horde-guilds som denger på Ouro/C'thun?
Rata101 Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 2 av 23 guilds er horde, det overrasket meg og litt. Hadde regnet med mye alliance, men rimelig ekstremt det her.
uberhunter Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 (endret) C O R E Server: Mazrigos Faction: Horde Raid Progress: Molten Core - farm Blackwing Lair - farm Zul Gurub - farm Ruins of Ahn Qiraj - farm Onyxia - farm Temple of Ahn Qiraj - drept fankriss www.coregamers.net C O R E er et skandinavisk guild (svensker, nordmenn og 1 (ei) danske) som har eksistert siden 11. februar i fjor (retail). Startet som et "koseguild" men folk ble fristet til å raide, så vi begynte Endret 20. april 2006 av uberhunter
Dingot0m Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 (endret) The Moo Mafia, Sylvanas - Horde Molten Core: Alle beseiret. Blackwing Lair: Chromaggus beseiret. Ahn'Qiraj 20: Alle beseiret. Ahn'Qiraj 40: Prophet Skeram beseiret. Zul'Gurub: Alle beseiret. Onyxia: Beseiret. Outdoor: Azuregos beseiret, Gamon 19%, fått ham til Phase2. Endret 21. april 2006 av Dingot0m
dnthalhuk Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 (endret) Brutality, Burning Blade - Horde Onyxia: Cleared AQ20: Cleared ZG: Cleared Molten Core: Cleared BWL: Farm AQ40: Drept Huhuran Lethon, Emeriss, Tearar, Ysondre: Farm Azuregos, Kazzak: Farm Endret 21. april 2006 av 1337Antikatt
Bautastein Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Navn på guild: Northern Alliance Server: Ravencrest Faction: Alliance Boss: MC: Alle beseiret, BWL: Alle beseiret, AQ40: Beseiret Twin emperors URL: www.na-guild.com
encoreOne Skrevet 21. april 2006 Forfatter Skrevet 21. april 2006 Tar den gamle guilden fram da siden vi har ZF status der jeg er nå hehe :!: Nefarian 57% som beste forsøk. Etter det forsøket slutta jeg i guilden. Var så lei av raiding. Guilden raider ikke nå om dagen pga innaktive spillere, og det er store problemer med serveren generelt. Edit: Glemte faction ved første posting. 5954146[/snapback] Jeg vil helst ha og vil bare putte inn guilder som dere er i nå Folk har vel ingen interesse av hva en guild som ikke har noe med norge å gjøre har oppnådd i BWL... Mange guilder som er på samme stadiumet som vi heller ikke trenger så mye info om
Bredoc Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Tar den gamle guilden fram da siden vi har ZF status der jeg er nå hehe :!: Nefarian 57% som beste forsøk. Etter det forsøket slutta jeg i guilden. Var så lei av raiding. Guilden raider ikke nå om dagen pga innaktive spillere, og det er store problemer med serveren generelt. Edit: Glemte faction ved første posting. 5954146[/snapback] Jeg vil helst ha og vil bare putte inn guilder som dere er i nå Folk har vel ingen interesse av hva en guild som ikke har noe med norge å gjøre har oppnådd i BWL... Mange guilder som er på samme stadiumet som vi heller ikke trenger så mye info om 5960249[/snapback] Ser du har redigert første posten i dag.. Som jeg gjorde, og de fleste andre her som postet guilder forstod det til var det ikke meningen at guildene i første omgang skulle være helnorske. Har slettet min post nå.
encoreOne Skrevet 21. april 2006 Forfatter Skrevet 21. april 2006 Som du sikkert har sett på mange av svarene jeg fått er det meget få guilder som er helnorske. Dette medfører da til at lista ville blitt veldig tom :S Og det er jo fortsatt nordmenn i de guildene som er listet opp noe som viser at vi fortsatt er gode. Dette er jo først og fremst en post som skal vise hvos vi nordmenn ligger Og jeg synes at jeg har lyktes med det. Håper enda flere nordmenn fortsetter å poste om sine guilder fordi det er sikkert mange av de som poster her som er en liten bit av disse "erobringene"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå