Plomma2 Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Guild: Gief Epix Server: Burning Blade Faction: Alliance Mc: Alt Bwl: Alt AQ40: Tatt Twin Emps AQ20: alt Utendørs: Alt
Rata101 Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 (endret) Guild: Lux (norsk, svensk, dansk, finsk, britisk, russisk, israelsk, og sikkert noe mer og...) Realm: Silvermoon Faction Alliance Onyxia: done MC: done ZG: done BWL: er på neffy Outdoor: Ysondre, Lethon & Taerar (Thunderaan dør i morgen ) Endret 20. april 2006 av Rata101
tormagt Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Guild: Sock Puppets (2 nordmenn) Server: Mug'thol (US East) Faction: Horde Mc: Alt Bwl: Alt AQ40: Tatt Twin Emps AQ20: Alt Utendørs: Alt
Ildflue Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Guild: Holy Crusaders Server: Silvermoon Faction: Alliance Mc: Alt Bwl: Alt AQ40: Tatt Fankriss. Har også tatt Vem&Co AQ20: alt Utendørs: Kazzak, Azuregos, Lethon, Ysondre, Taerar.
chokke Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Navn på guild: Afterlife Server: Haomarush Faction: Alliance Boss: MC cleared ZG cleared AQ 20: Tom. Buru BWL, førtte boss :O URL. Afterlife
hallgeirl Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Guild: Dark Matter Server: Azjol-Nerub Faction: Alliance MC: Cleared ZG: Cleared (med unntak av 2 bosser i EoM) AQ20: Kurinnaxx, Rajaxx og Moam nede BWL: Nettopp startet, jobber med Razorgore Utendørs: Azuregos nede Hogger: 36%
sigz Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Guild: Lamer Crew Realm: Twilight's Hammer Ally (svensk/norsk) MC: Cleared ZG: Cleared Onyxia: Cleared BWL: Begynte forrige uke, Vael til 9% AQ20: 3 bossen AQ40: Not yet started.
AT1S Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 (endret) Bare Ally guilds fra min server. Warriors of Chaos [Twilights Hammer] MC: cleared BWL: cleared ZG: cleared Onyxia: cleared AQ20: cleared AQ40: oppdatert status finnes på http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...tmp=1#post18124 Outdoors: Kazzak Loot FTW [Twilights Hammer] MC: cleared BWL: cleared ZG: cleared Onyxia: cleared AQ20: cleared AQ40: oppdatert status finner på http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...tmp=1#post18124 Outdoors: alle Squishy [Twilights Hammer] MC: cleared BWL: cleared ZG: cleared Onyxia: cleared AQ20: cleared AQ40: oppdatert status finnes på http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...tmp=1#post18124 Outdoors: alle Core [Twilights Hammer] medlem selv MC: cleared BWL: ebonroc ZG: cleared. kjedelig deluxe Onyxia: cleared. kjedelig deluxe AQ20: 3 bosser AQ40: starter vel snart Outdoors: Kazzak long time ago Det er slik jeg tror det er på serveren min da. Endret 19. april 2006 av Alexanderhagen
Rata101 Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Tror det bare var meningen å poste raid progress på sitt eget guild
ahpadt Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Bare Ally guilds fra min server. Loot FTW [Twilights Hammer] MC: cleared BWL: cleared ZG: cleared Onyxia: cleared AQ20: cleared AQ40: cleared Outdoors: alle Squishy [Twilights Hammer] MC: cleared BWL: cleared ZG: cleared Onyxia: cleared AQ20: cleared AQ40: cleared Outdoors: alle Det er slik jeg tror det er på serveren min da. EDIT: Var på TG, og en talsmann fra Blizzard sa at han trodde ingen hadde tatt C'Thun ennå. Kanskje Blizzard vet for lite? 5949588[/snapback] AQ40 cleared ja? Skulle likt å se dem ta Viscidous, Ouro og Cthun.
elf_man Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 (endret) Guild: Kingdom Come Server: Earthen Ring Faction: Alliance BWL: Razorgore og Vael nede MC: Full clear ZG: Full clear AQ20: Alle bortsett fra Ossie. Outdoor: Kazzak, Azuregos. Onyxia: selvfølgelig! Endret 19. april 2006 av elf_man
Ickz Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Guild: Incineration Server: Burning Blade alliance Bosser: MC> alle ZG> alle BWL> tatt Razorgore AQ20> tatt 2. boss (husker ikke navnet) Onyxia> tatt
ukjentbruker Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Navn på guild: Decimation Server: Talnivarr Faction: Alliance Boss(MC/BWL/AQ40): MC-Cleared BWL: Cleared AQ40: Currently wiping on C'thun URL(hvis dere har side da): www.decimation.nu
preskatv Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 The Herbal Tribe Deathwing Alliance Done: Onyxia Molten core Blackwing lair AQ20 Tatt alt frem til Frankis(?)
encoreOne Skrevet 19. april 2006 Forfatter Skrevet 19. april 2006 Beklager....har vært borte siden jeg lagde posten så jeg må få litt tid til å putte inn all infoen deres Skal til MC nå så jeg får vel gjøre det etterpå
AT1S Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Bare Ally guilds fra min server. Loot FTW [Twilights Hammer] MC: cleared BWL: cleared ZG: cleared Onyxia: cleared AQ20: cleared AQ40: cleared Outdoors: alle Squishy [Twilights Hammer] MC: cleared BWL: cleared ZG: cleared Onyxia: cleared AQ20: cleared AQ40: cleared Outdoors: alle Det er slik jeg tror det er på serveren min da. EDIT: Var på TG, og en talsmann fra Blizzard sa at han trodde ingen hadde tatt C'Thun ennå. Kanskje Blizzard vet for lite? 5949588[/snapback] AQ40 cleared ja? Skulle likt å se dem ta Viscidous, Ouro og Cthun. 5949698[/snapback] Tror ikke du vet hva du snakker om. AQ 20 cleared på en natt by Loot FTW, og AQ 40 med et par uker trening. Nå driver de å farmer AQ tror jeg. Og Squishy tar med betalende folk til MC, så de gir bort epic loot. w00t !?!?!
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 (endret) Stemmer nok ikke helt at noen har cleara AQ40. Og tror heller ikke at Blizzard vet for lite. Les her hvis du lurer på hvor langt de på Twillights Hammer har kommet i AQ40. Endret 19. april 2006 av Slettet-p4PIYwb6
qu3st Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 (endret) Bare Ally guilds fra min server. Loot FTW [Twilights Hammer] MC: cleared BWL: cleared ZG: cleared Onyxia: cleared AQ20: cleared AQ40: cleared Outdoors: alle Squishy [Twilights Hammer] MC: cleared BWL: cleared ZG: cleared Onyxia: cleared AQ20: cleared AQ40: cleared Outdoors: alle Det er slik jeg tror det er på serveren min da. EDIT: Var på TG, og en talsmann fra Blizzard sa at han trodde ingen hadde tatt C'Thun ennå. Kanskje Blizzard vet for lite? 5949588[/snapback] AQ40 cleared ja? Skulle likt å se dem ta Viscidous, Ouro og Cthun. 5949698[/snapback] Tror ikke du vet hva du snakker om. AQ 20 cleared på en natt by Loot FTW, og AQ 40 med et par uker trening. Nå driver de å farmer AQ tror jeg. Og Squishy tar med betalende folk til MC, så de gir bort epic loot. w00t !?!?! 5950442[/snapback] Tror heller det er du som ikke vet hva du snakker om, så vidt jeg vet har ingen tatt hele aq 40 enda Beseiret the Twin Emperors - Rise and shine på twisting nether, makan til nerder skal di lete lenge etter Endret 19. april 2006 av qu3st
AT1S Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 (endret) Bare Ally guilds fra min server. Loot FTW [Twilights Hammer] MC: cleared BWL: cleared ZG: cleared Onyxia: cleared AQ20: cleared AQ40: cleared Outdoors: alle Squishy [Twilights Hammer] MC: cleared BWL: cleared ZG: cleared Onyxia: cleared AQ20: cleared AQ40: cleared Outdoors: alle Det er slik jeg tror det er på serveren min da. EDIT: Var på TG, og en talsmann fra Blizzard sa at han trodde ingen hadde tatt C'Thun ennå. Kanskje Blizzard vet for lite? 5949588[/snapback] AQ40 cleared ja? Skulle likt å se dem ta Viscidous, Ouro og Cthun. 5949698[/snapback] Tror ikke du vet hva du snakker om. AQ 20 cleared på en natt by Loot FTW, og AQ 40 med et par uker trening. Nå driver de å farmer AQ tror jeg. Og Squishy tar med betalende folk til MC, så de gir bort epic loot. w00t !?!?! 5950442[/snapback] Tror heller det er du som ikke vet hva du snakker om, så vidt jeg vet har ingen tatt hele aq 40 enda Beseiret the Twin Emperors - Rise and shine på twisting nether, makan til nerder skal di lete lenge etter 5950537[/snapback] Kanskje jeg tok feil, men Eye of C'thun er hvertfall nede. Det var jeg jeg som hadde feil, og dette er rettet opp. EDIT: Men jeg skreiv, det er slik jeg trodde det var, men jeg hadde feil, så det jeg sa om at der eikke visste nokk, trekkes tilbake, og no hard feelings, huh ?!?!? Endret 19. april 2006 av Alexanderhagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå