Gå til innhold

Instance raid tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for all den fine infoen som er kommet i løpet av dagen :D Håper det kommer mer så vi kan vise at nordmenn kan hevde seg i mer enn bare langrenn og skiskyting! Skulle jeg gjerne ha hatt litt flere internett-sider....det er ikke for sent, bare lag en ny post her med navn på guilden og url'en hvis guilden allerede står på noen av listene. Hvis ikke er det bare å legge det til resten av info'en.

Lenke til kommentar

C O R E

 

Server: Mazrigos

Faction: Horde

 

Raid Progress:

Molten Core - farm

Blackwing Lair - farm

Zul Gurub - farm

Ruins of Ahn Qiraj - farm

Onyxia - farm

Temple of Ahn Qiraj - drept fankriss

 

www.coregamers.net

 

C O R E er et skandinavisk guild (svensker, nordmenn og 1 (ei) danske) som har eksistert siden 11. februar i fjor (retail). Startet som et "koseguild" men folk ble fristet til å raide, så vi begynte :)

Endret av uberhunter
Lenke til kommentar

The Moo Mafia, Sylvanas - Horde

 

Molten Core: Alle beseiret.

Blackwing Lair: Chromaggus beseiret.

Ahn'Qiraj 20: Alle beseiret.

Ahn'Qiraj 40: Prophet Skeram beseiret.

Zul'Gurub: Alle beseiret.

Onyxia: Beseiret.

Outdoor: Azuregos beseiret, Gamon 19%, fått ham til Phase2.

Endret av Dingot0m
Lenke til kommentar
Tar den gamle guilden fram da siden vi har ZF status der jeg er nå hehe :!:

 

Nefarian 57% som beste forsøk. Etter det forsøket slutta jeg i guilden. Var så lei av raiding.

Guilden raider ikke nå om dagen pga innaktive spillere, og det er store problemer med serveren generelt.

 

Edit: Glemte faction ved første posting.

5954146[/snapback]

 

Jeg vil helst ha og vil bare putte inn guilder som dere er i nå :p Folk har vel ingen interesse av hva en guild som ikke har noe med norge å gjøre har oppnådd i BWL... Mange guilder som er på samme stadiumet som vi heller ikke trenger så mye info om :)

Lenke til kommentar
Tar den gamle guilden fram da siden vi har ZF status der jeg er nå hehe :!:

 

Nefarian 57% som beste forsøk. Etter det forsøket slutta jeg i guilden. Var så lei av raiding.

Guilden raider ikke nå om dagen pga innaktive spillere, og det er store problemer med serveren generelt.

 

Edit: Glemte faction ved første posting.

5954146[/snapback]

 

Jeg vil helst ha og vil bare putte inn guilder som dere er i nå :p Folk har vel ingen interesse av hva en guild som ikke har noe med norge å gjøre har oppnådd i BWL... Mange guilder som er på samme stadiumet som vi heller ikke trenger så mye info om :)

5960249[/snapback]

 

Ser du har redigert første posten i dag.. :innocent:

Som jeg gjorde, og de fleste andre her som postet guilder forstod det til var det ikke meningen at guildene i første omgang skulle være helnorske.

Har slettet min post nå.

Lenke til kommentar

Som du sikkert har sett på mange av svarene jeg fått er det meget få guilder som er helnorske. Dette medfører da til at lista ville blitt veldig tom :S Og det er jo fortsatt nordmenn i de guildene som er listet opp noe som viser at vi fortsatt er gode. Dette er jo først og fremst en post som skal vise hvos vi nordmenn ligger :cool: Og jeg synes at jeg har lyktes med det. Håper enda flere nordmenn fortsetter å poste om sine guilder fordi det er sikkert mange av de som poster her som er en liten bit av disse "erobringene" :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...