Digidice Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 (endret) Jeg har et problem etter 1.10 patchen kom Ca annenhvert minutt stopper spillet opp et sekund noe som har startet og plage meg veldig. kjenner også 2 andre jeg spiller med som sliter med det samme så problemet ligger sikkert ikke bare hos meg. Ps: har også hatt mye tull i det siste med at hele maskinen rebooter men kun jeg spiller wow. Den er dønn stabil og har altid våre det men har tulla endel i wow. Noen som har peilig på hva dette er ? Endret 19. april 2006 av Digidice
Frohman Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Ps: har også hatt mye tull i det siste med at hele maskinen rebooter men kun jeg spiller wow.Den er dønn stabil og har altid våre det men har tulla endel i wow. Noen som har peilig på hva dette er ? 5947858[/snapback] Jepp, det er et feil på skjermkortet. Jeg antar du har ATI Radeon 9700, 9700Pro, 9800 eller 9800pro? Har ikke hatt problemet etter skjermkortskift.
Dewd Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Har nå de siste 2 ukene hatt noe lignende, at nå og da stopper spillet helt opp [ vanligvis når jeg er i stealth og åpner med ambush/cheap shot på en player/mob, noe som fører til at jeg er 30 yards lenger borte og død 10 sekunder senere ] Er så max irriterende når det skjer, holdt også på og massive pulle i UBRS pga dette Radeon 9700
GhsotFace Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Jepp. Samme problem, har Radeon 9700 pro. Så er vel bare å få kjøpt seg nytt eller eventuelt vente på ny driver. Om det overhodet skulle hjelpe på det.
tigergutten Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 (endret) Kjører selv 9700... og får total freeze i 30+ sekunder av og til når jeg går inn på kartet... SINNSYKT irriterende!! Endret 19. april 2006 av tigergutten
AT1S Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Siden så mange har problemer med 9*** serien, så er jeg ganske sikker på at det kanskje begynne rå bli litt for gammelt for å dra wow uten lagg!? Isåfall, prøv og oppdatere driveren, eller installer en annen type driver som fungerer mye bedre enn standard ato driver. Klikk på denne linken for å finne mer informasjon om den andre og bedre type driver Omegadriver Jeg bruker den selv, og det som er forskjellen, er at den ikke så mye bøgga som de ati har på sin hjemmeside. Lykke til, og jeg håper laggen slutter for dere, fordi det er plagsomt i et fps spill som wow. MVH Alexanderhagen
Pug Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Ja, har hørt at Omegadrivere skal fikse en del av problemene en del har med noen ati-kort. Verdt et forsøk
AT1S Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Ja, har hørt at Omegadrivere skal fikse en del av problemene en del har med noen ati-kort. Verdt et forsøk 5952257[/snapback] Jeg vet Pug. Er storbruker, selv på GeForce kortene. Bruker denne driveren på både en pc med ATi og GeForce nå. Det er ikke bare verdt forsøket, men den er verdt å beholde.
Digidice Skrevet 20. april 2006 Forfatter Skrevet 20. april 2006 Ja, har hørt at Omegadrivere skal fikse en del av problemene en del har med noen ati-kort. Verdt et forsøk 5952257[/snapback] Jeg har ikke 9x serien men X800xt pe. Hadde omega driveren inne med hele maskinen loadet tregt da. Etter jeg avinstalerte omega så fikk pcn fart på seg igjen
AT1S Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 (endret) Ja, har hørt at Omegadrivere skal fikse en del av problemene en del har med noen ati-kort. Verdt et forsøk 5952257[/snapback] Jeg har ikke 9x serien men X800xt pe. Hadde omega driveren inne med hele maskinen loadet tregt da. Etter jeg avinstalerte omega så fikk pcn fart på seg igjen 5955111[/snapback] Den loada treigt under oppstart? Sikker på at du lasta ned riktig? Endret 20. april 2006 av Alexanderhagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå