RegRot Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Jeg har er mage og har disse som major skills; conjuration, alteration, destruction, illusion, mysticism, restoration og alchemy... har jeg ikke sjangs senere i spillet da? er på lvl 4, og har tatt den første gaten.
OnetroM Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 'Ikke sjanse' er vel å ta hardt i. Magiker er tradisjonelt ingen lett klasse å spille før man evt får tak i noen dritbra spells utover i spillet. Det er har mye med spillestil å gjøre så det er fullt mulig. Flere på forumet her har runda lvl20 uten å bry seg nevneverdig over å måtte makse skillbonus ved levelup så med litt tålmodighet og kløkt kommer du deg nok gjennom.
RegRot Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 'Ikke sjanse' er vel å ta hardt i. Magiker er tradisjonelt ingen lett klasse å spille før man evt får tak i noen dritbra spells utover i spillet. Det er har mye med spillestil å gjøre så det er fullt mulig. Flere på forumet her har runda lvl20 uten å bry seg nevneverdig over å måtte makse skillbonus ved levelup så med litt tålmodighet og kløkt kommer du deg nok gjennom. 5953836[/snapback] Men hvordan fungerer egentlig magiker stilen? Er det slik at jeg egentlig ikke børr bruke rustning osv? eller har ikke det noenting å si? Noen som vet hvor, eller hvordan jeg får tak i noen bra spells?
RegRot Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Pokker også! kjøpte meg akk en spell som jeg ikke har nok magica for å bruke:P %!##¤¤!#%#
NoLimit_^ Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Om du bruker rustning og slikt går effektiviteten til magien din ned. Ikke anbefalt, mao.
RegRot Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Om du bruker rustning og slikt går effektiviteten til magien din ned. Ikke anbefalt, mao. 5954142[/snapback] Men hvis jeg ikke bruker rustning så tåler jeg jo ingenting
OnetroM Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Jeg er ingen magiker, men har bra skill i Light Armor og da har spells 'kun' 95% effekt. Det er mer enn bra nok, men jeg tror heavy armor har MYE større impakt på spells. Problemet ligger vel også i at Speed er attributten som gjør deg god i Light Armor og den får du ikke trent spesielt mye som magiker, jeg har over 90 i speed med min lille alvtyv.
DidzisK Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Det med effektiviteten er ikke så tragisk - jeg husker ca. 82% effektivitet da jeg hadde 15 i Heavy og hadde full Iron Armor på meg, helt i begynnelsen. Litt OT. Jeg tar nå en Oblivion Gate på ca. 5 minutter, avhengig av hvor komplisert veien er (selvfølgelig tar det lenger tid hvis jeg må gjennom flere underjordiske tunneller for å komme til ett av fem tårn, som alle må besøkes). Nøkkelordet er "løp". Jeg har lært strukturen (hva forskjellige rom heter), lært at jeg bare må oppover og så ignorerer jeg motstandere. Hvis det blir for mange som forfølger meg, tar jeg en Summon Frost Atronach (har 72 i Conjuration) og løper fra dem. De blir ganske opptatt, så jeg kan bare løpe mot målet. Må kanskje bruke Restore Health noen ganger.
NoLimit_^ Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Om du bruker rustning og slikt går effektiviteten til magien din ned. Ikke anbefalt, mao. 5954142[/snapback] Men hvis jeg ikke bruker rustning så tåler jeg jo ingenting 5954191[/snapback] Conjuration spells kan framkalle krigere som er mer enn gode nok til å stå i front og ta i mot skade mens du deler ut skade lenger bak.
Doc Watchtower Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Level 16 som Knight heavy armor og en del magiske egenskaper. Har ebony armor og 3-4 tryllestaver og 2-3 magiske sverd. Trollene og minotaurene detter bare om som bowling-kjegler, er master of heavy armor så hvis de banker meg går helsa mi nedeover med en milimeter om gangen. Ganske tøff altså... MEN!!! Gikk nu først inn i Gaten i Kvatch for å stenge den og jeg blir rundjaget som en mus etterfulgt av en horde katter! DØR DØR og DØR. Til slutt måtte jeg kjøpe meg en 10 potions med helse og 10 med restore magika og bare løpe for livet. Har også den light armor varianten der du blir usynlig, niks monstrerene ser meg for det! Klarte og rive ut steinen med en milimeter helse igjen! KOm da til Kvatch og gikk inn i byen for å snakke med han Martin, glemte å save der og da, blev kverket, loaded siste saven ( like før jeg tar steinen og stenger porten) Tar ut steinen på nytt og så skjer det ingenting! Monstrene bare kommer og kommer og porten stenges ikke! Ser at jeg har steinen i inventaren trygt og safe....men det er fremdeles en grønn pil der steinen var...Bug BUg BUg! Måtte slette alle saves (15) etter jeg startet denne questen, og måtte tilbake til der du skal snakke med han som står utenfor oblivion gaten før du går inn. Så funket det! Så save save save!! Syns det forøvrig greit at det er vanskelig å stenge portene men verre kan det vel ikke bli? Eller blir monstrene enda stekere når jeg går opp i level? Mente at jeg hadde de tøffeste monstrene nu, Flame atronarch, hemmelige agenter og magiske nights osv.
Fox9 Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Skaff deg tryllestaven Apothesis, den tar 99dmg per gang, 1-2 "skudd" så er fienden dø. De selger den i en av butikkene som selger slikt. Den er ganske dyr da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå