Dragen Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Er dette mulig? Har sittet endel på telefon med NGT den siste måneden, noe som innebærer flere hundre kroner i kostnader fra min side. Problemene jeg har søkt hjelp om har ikke blitt fikset, og synes da at jeg skal slippe å betale for flere timer med utrolig teit musikk og enda teitere "bredbåndsnyheter fra broadpark" ("...og lav ping. ja, ping! får høre på øret at ping er reaksjonstid på internett! ja, dette var interesant!"). Er det mulig å sende dem en faktura med beløpet jeg har kastet ut vindu og ned i en dass utenfor vinduet? Dette er trossalt penger jeg heller kunne brukt på mat. Har hørt at noen har prøvd dette, men har ikke fått vite resultatet.
stich_it Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Er dette mulig?Har sittet endel på telefon med NGT den siste måneden, noe som innebærer flere hundre kroner i kostnader fra min side. Problemene jeg har søkt hjelp om har ikke blitt fikset, og synes da at jeg skal slippe å betale for flere timer med utrolig teit musikk og enda teitere "bredbåndsnyheter fra broadpark" ("...og lav ping. ja, ping! får høre på øret at ping er reaksjonstid på internett! ja, dette var interesant!"). Er det mulig å sende dem en faktura med beløpet jeg har kastet ut vindu og ned i en dass utenfor vinduet? Dette er trossalt penger jeg heller kunne brukt på mat. Har hørt at noen har prøvd dette, men har ikke fått vite resultatet. 5946489[/snapback] tror ikke det vil gå så bra. NGT vil nok bare si at du ble informert om kostnadene med å ringe til oss i informasjons arkene som lå ved når du startet dit abonement eller at det ble opplyst på begynelsen av samtalen. vis du ringer fra mobil vil de om mulig opplyse deg at veiledende priser som er oppgitt gjelder for fast telefon og vis det koster deg mer å ringe fra mobil er det noe mobilselskapet bestemmer og dermed ikke noe de kan gjøre noe med.
halnes1 Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Ville nå heller brukt tid og penger på å finne en ny bredbånds leverandør som er så pass seriøs at man ikke lar kundene vente i evigheter. Er nå min mening Skjønner ikke de som hopper på NGT , for de fleste burde nå ha hørt om deres elendige kunde service. Pris er ikke alt, og det gjelder det meste her i livet.
gorber Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 (endret) Nå er det da ikke sånt at NGT er billigst, men de leverer faktisk gode, stabile linjer. At man sliter i det sekundet man får problemer med linja er noe helt annet. Et tips for å unngå høye telefonregninger er enten kontaktskjema eller ringe sentralbordet som har et vanlig telefonnummer og ikke et 07979-nummer. Endret 8. mai 2006 av gorber
Ntenz Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Eller hva med at søpplefirmaet begynner med callback når ventetid er over f.eks 5-10minutter.
Lurifaksen Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Er dette snakk om et vanlig telefonnummer, eller et som NGT tar seg betalt for å ringe til? Hvis sistnevnte burde det være mulig å få erstatning dersom de overhode ikke kunne tilby den hjelpen som er å forvente.
gorber Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Det er et 5-sifret spesialnummer som telenor/televerket tar seg betalt for å ringe til. Men ringer man opplysningen har de et sentralbordnummer som er et helt vanlig telefonnummer.
Njål Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Sentralbordet er jo bare oppe deler av døgnet. I stedet for å ringe dit eller det 5-sifrede spesialnummeret 07979, ring 5552 7979, som er vanlig tellerskrittversjonen av det 5-sifrede.
Dragen Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 samtalen jeg hadde med mamma sin telefon ble over 300,-!
audhage Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Vel, jeg har jo denne regningen "38 st Til Fast telefon - 07979 -1206,96". Det er jo litt trist da, men jeg tror det rett og slett er lettere å skaffe seg en jobb og jobbe noen timer i stedet for å klage. Likevel frister det veldig som en prinsippsak. Jaja, jeg er ferdig med NGT jeg nå, fikk til slutt, etter alle de 38 samtalene, stengt abbonementet før bindingstid. De klarte jo pokker ikke levere stabilt. Mvh Audun Hagen
PlatinumFlyer Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Du kan nå forsøke deg, det koster jo ikke så mye annet enn tid og sende kravet...
AndersT2 Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Ikke send faktura, send ett fint brev hvor du roser deres nettlinjer, men forklarer problemet på en hyggelig måte. Har du flaks så kanskje trekker de i fra på neste regning. Spør pent, det hjelper for det meste.
gorber Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 "38 st Til Fast telefon - 07979 -1206,96" Hvordan i himmelen har du klart det, det vanlige nummeret ligger jo til og med i telefonkatalogen?
audhage Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Det var slett ikke så vanskelig. Jeg trodde ikke de hadde et annet nummer så jeg ringte det. Det var i et tidsrom på 5mnd så jeg ringte jo ikke hver dag da Det å spørre pent og rose linjene deres gjør jeg ikke av respekt for meg selv Det var jo derfor jeg ringte 38 ganger. Mvh Audun Hagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå