Gå til innhold

Hunter eller Warlock?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du spør her på forumet vil du bare få masse forskjellige svar, Ta heller den classen du liker og ikke hør på hva alle her på forumet sier. Selv ville jeg valgt warlock siden disse for tiden er veldig gode i PvP og de har en tendens til få bra equip veldig fort

Lenke til kommentar

Warlock:

 

+Høy damage endgame

+Dots

+Mye HP endgame (med riktig equip)

+Pets

+Bra i pvp (om du behersker klassen vel og merke)

+Gratis mount på lvl 40 og billig mount på lvl 60

-Ingen aggro debuilding spells (vanish, Feigndeath, fade osv)

-Ofte ikke mange plasser til warlocks i endgame raids

 

Hunter

+Høy damage

+Lett å soloe med

+Pets

+Pvp vennlig

+Aggro debuilding skills

+Aspect of the cheeta på lvl 20 gjør den evige joggingen litt lettere

-Man må alltid huske ammunisjon

-Man må alltid huske mat til peten

-Kansje ikke like lett å få grupper til instancer mens du levler

 

Det var vel det mest basic jeg kunne komme på i farta.

 

Fra en som har spilt warlock siden februar i fjor og elsker det, men har alikevel en hunter alt :wee:

Lenke til kommentar
Warlock:

 

+Høy damage endgame

+Dots

+Mye HP endgame (med riktig equip)

+Pets

+Bra i pvp (om du behersker klassen vel og merke)

+Gratis mount på lvl 40 og billig mount på lvl 60

-Ingen aggro debuilding spells (vanish, Feigndeath, fade osv)

-Ofte ikke mange plasser til warlocks i endgame raids

 

Hunter

+Høy damage

+Lett å soloe med

+Pets

+Pvp vennlig

+Aggro debuilding skills

+Aspect of the cheeta på lvl 20 gjør den evige joggingen litt lettere

-Man må alltid huske ammunisjon

-Man må alltid huske mat til peten

-Kansje ikke like lett å få grupper til instancer mens du levler

 

Det var vel det mest basic jeg kunne komme på i farta.

 

Fra en som har spilt warlock siden februar i fjor og elsker det, men har alikevel en hunter alt :wee:

5946575[/snapback]

Jeg ville valgt hunter siden jeg er det selv.

Hunter har pet noe som gjør det morsomere å hunte, de får Aspect of the cheeta i lvl 20 som sagt tidligere, her løper du 30% fortere enn vanlig. Det å huske ammunisjon er ikke så vanskelig å huske, blir lettere etter hvert. Mat til peten får man av dyr, kan ta en liten pause fra questingen for å skaffe mat. Hunter er den beste klassen synes jeg fordi det er så variert, du kan skyte med gevær/bue, du har et pet som er en god venn og en god hjelper når du skal ta dyr og når motstanderen kommer for nærme for skytevåpnet så er du god inntil og. Men en hunter er ikke god uten et pet.

Lenke til kommentar
Warlock:

 

+Høy damage endgame

+Dots

+Mye HP endgame (med riktig equip)

+Pets

+Bra i pvp (om du behersker klassen vel og merke)

+Gratis mount på lvl 40 og billig mount på lvl 60

-Ingen aggro debuilding spells (vanish, Feigndeath, fade osv)

-Ofte ikke mange plasser til warlocks i endgame raids

 

Hunter

+Høy damage

+Lett å soloe med

+Pets

+Pvp vennlig

+Aggro debuilding skills

+Aspect of the cheeta på lvl 20 gjør den evige joggingen litt lettere

-Man må alltid huske ammunisjon

-Man må alltid huske mat til peten

-Kansje ikke like lett å få grupper til instancer mens du levler

 

Det var vel det mest basic jeg kunne komme på i farta.

 

Fra en som har spilt warlock siden februar i fjor og elsker det, men har alikevel en hunter alt :wee:

5946575[/snapback]

Jeg ville valgt hunter siden jeg er det selv.

Hunter har pet noe som gjør det morsomere å hunte, de får Aspect of the cheeta i lvl 20 som sagt tidligere, her løper du 30% fortere enn vanlig. Det å huske ammunisjon er ikke så vanskelig å huske, blir lettere etter hvert. Mat til peten får man av dyr, kan ta en liten pause fra questingen for å skaffe mat. Hunter er den beste klassen synes jeg fordi det er så variert, du kan skyte med gevær/bue, du har et pet som er en god venn og en god hjelper når du skal ta dyr og når motstanderen kommer for nærme for skytevåpnet så er du god inntil og. Men en hunter er ikke god uten et pet.

5946919[/snapback]

 

Det er vel faa klasser som er saa varierte som warlock. Spillestilen blir totalt forskjelleg avhengig av hvilken build du velger aa gaa for etter hvert..

Lenke til kommentar
Jeg ville valgt hunter siden jeg er det selv.

Hunter har pet noe som gjør det morsomere å hunte, de får Aspect of the cheeta i lvl 20 som sagt tidligere, her løper du 30% fortere enn vanlig. Det å huske ammunisjon er ikke så vanskelig å huske, blir lettere etter hvert. Mat til peten får man av dyr, kan ta en liten pause fra questingen for å skaffe mat. Hunter er den beste klassen synes jeg fordi det er så variert, du kan skyte med gevær/bue, du har et pet som er en god venn og en god hjelper når du skal ta dyr og når motstanderen kommer for nærme for skytevåpnet så er du god inntil og. Men en hunter er ikke god uten et pet.

5946919[/snapback]

 

Jeg ville valgt warlock siden jeg er det selv.

Warlock har pet noe som gjør det morsomere å spille, de får Ritual of Summoning i lvl 20, her blir du en levende taxi for alle andre. Det å huske å skaffe soul shards er ikke så vanskelig å huske, blir lettere etter hvert. Mat til peten trenger man ikke. Warlock er den beste klassen synes jeg fordi det er så variert, du kan kaste en drøss med spells, du har et pet som er en god venn og en god hjelper når du skal ta dyr og når motstanderen kommer for nærme... Og en warlock er god uten et pet også

 

Hihi :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...