Smooth Ceiling Skrevet 19. april 2006 Forfatter Skrevet 19. april 2006 (endret) Jeg har skaffet modden nu.hvor er questen eller i det minste nøkkelen? har fullført mage guild å håper inderlig det ikke var den forrige arch magen som man får questn om:/ noen som vet? takker for tips:P 5948099[/snapback] Questen poppet opp så snart jeg startet spillet etter å ha innstallert Orrey-MODen. Sjekk quest-listen din, det skal nok ligge der. Hvis ikke, kan du klikke "Data files" neste gang du starter Oblivion, for å være sikker på at den er merket av der. Jeg innstallerte en katteMOD i går.. jepp.. KATTER! Og de er SÅ nydelig søte der de lusker omkring i bygatene..! (har ikke hjerte til å prøve å drepe de). Nesten litt synd at de ikke angriper meg, da jeg er fullblods vampyr (holder på med questet for å bli kvitt det da). He, he, det ville blitt en del stress da.. Edit: Får ikke til å legge til filen her.. gå til: Oblivion Cats MOD Endret 19. april 2006 av Sundiver
Fox9 Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 (endret) Haha, se her er det en som har lagt ut Orrey versjonen gratis på Betsheda forumet [Link fjernet] Å de krangler i vei, mens moderatorene lar tråden være i fred, selv om folk laster ned modden Endret 24. april 2006 av ttt
Idioteque Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Haha, se her er det en som har lagt ut Orrey versjonen gratis på Betsheda forumet link Å de krangler i vei, mens moderatorene lar tråden være i fred, selv om folk laster ned modden 5971684[/snapback] Haha, tråd #2 er oppe.
Lakus Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 ja, å nå har de lagt ut horse armour også 5971859[/snapback] jeg ble nettop banna derfra jeg... pga jeg spredte linken til horse armor or til orrery, lagde en ny tråd til det... synes det r for dårlig av Bethesda å ikke fortsette å gi ut GratiS mods. Jeg skylder på xbox fanboyene...
Doc Watchtower Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Går det ann å laste ned denne moden til xbox360? 5944982[/snapback] Ikke for norske brukere, men den ligger på marketplace for USA. 5945013[/snapback] Det går helt utmerket! Har lastet den ned selv og det funker som bare det! Du gjør følgende: Opprett et nyt profil på din xbox 360. Velg navn og gamertag osv. Velg en adresse i USA (tar et google søk på det og plokk ut en hvilken som helst adresse, har ingeting å si) Logg deg inn med denne profilen og velg: join xbox-live- Så velger du "silver" abbonnemang, det er gratis med 1 måned gratis "Gold" Så går på markedsplace og velg games og oblivion. Velg det du vil laste ned. Så får du melding at du ikke har microsoft points: Kjøp noen poeng med din egen credit card, koster vel en 50 kroner for 500 poeng eller lignende. Last ned. Etterpå går du inn i din profil og der ligger modden! Den er tilgjengelig for alle profiler som bruker din xbox 360! Går tilbake til din egen profil der du spiller Oblivion, start opp spillet og følg annvisninger for å laste inn det nye inholdet! Enjoy!
The Ghost Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Kommer ikke inn på siden Det står: Board Message Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information. The error returned was: Sorry, the link that brought you to this page seems to be out of date or broken.
Lakus Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Kommer ikke inn på siden Det står: Board Message Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information. The error returned was: Sorry, the link that brought you to this page seems to be out of date or broken. 5974236[/snapback] det kom på min også... men jeg er banna nå av en grunn som står lenger opp her... hva heter du på foumet der? men det er bare så mye tull der nå pga "opptøyer" som allerede nevnt.. at folk lager topics med linker til ulovlige nedlastninger at topicene får over 500 posts nå rmax grensa er 200 osv... GO FREE MODS! GO FREE MODS! GO FREE MODS! lol
The Ghost Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 hva heter du på foumet der? Er ikke medlem der Trudde ikke man måtte det bare får og se der og laste den ting Sånn som det er her....... GO FREE MODS! GO FREE MODS! GO FREE MODS! lol
Mr.FOXHOUND Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Noen som har peiling på når dette kan lastes ned via Live her i Norge?
Fox9 Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Sorry dere ble for sene til å laste den ned, trådene var oppe i en og en halv time før moderatorene våknet opp og stengte dem. Lakus er det du som het Kelzoth? Det var han jeg fikk Horse armour av. Var jo skikkelig protest der, synd at ikke alle fikk lastet ned. Leste at det var over 1000 som fikk lastet dem ned. Jeg må begynne snart på Orrey questet
tom waits for alice Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 (endret) Synd? At ikke flere fikk gjort seg til småkjeltinger for stakkars 10-15 sparte kroner? Det blir ikke noen "skikkelig protest" av å leke Robin Hood når alt man gjør er å berike seg selv (og det med lommerusk...) Geir Endret 23. april 2006 av tom waits for alice
SpoileD Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 fant dem et sted jeg gratis... Men jeg kjøper de heller, for jeg elsker å bruker penger...
tom waits for alice Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Spesielt når det ikke koster mer enn en halvliter Cola eller en Firkløver koster på Narvesen. Geir
hausoo Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Jeg syntes disse modsene til 15 kroner blir helt latterlige... Det går ikke ann å si at de gjør det for å holde ting gående... de har allerede tjent nok av penger på selve spillet. Og hvis du sammenligner det med spill som Guild Wars, som er gratis etter du har kjøpt det, viser det at man ikke trenger å komme ut med mini mods til 15 kroner en gang i uken.. Jeg syntes heller de kunne brukt kreftene på å komme ut med en update, fordi det faktisk er en del bugs i spillet.
tom waits for alice Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Hvor mye er "nok av penger"? Og hvordan vet du det? Geir
Kuroneko Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Du beriker ikke deg selv med noe som helst (ikke småpenger heller) om du laster ned disse patchene uten å betale for dem. Om alternativet ville være å klare seg uten dem kan en ikke engang påstå at en reduserer Bethesdas inntekter... Men jeg hverken kjøper eller gratiskopierer disse. Mye bedre å bruke tiden jeg ville brukt på å spille dem på å skrive sinte, sinte brev og innlegg til Bethesda. Mhm.
h00v3r Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Tenker jeg må kjøpe disse jeg og, 15kroner er ikke mye det. Så kommer vel med tida vil jeg tro!
tom waits for alice Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 (endret) Du beriker ikke deg selv med noe som helst (ikke småpenger heller) om du laster ned disse patchene uten å betale for dem. Om alternativet ville være å klare seg uten dem kan en ikke engang påstå at en reduserer Bethesdas inntekter... Jo, du beriker deg med patchene og det de tilbyr av øket spillopplevelse/-tid. Du kan ikke sammenligne det med "å klare seg uten", fordi du ikke gjorde det. (Klarte deg uten.) Det blir som å si at "hadde jeg ikke kunnet snike på bussen hadde jeg gått istedet, så derfor taper ikke Sporveiene på at jeg sniker." Det er ikke noe argument for å snike, det er et argument for å gå istedet... Men jeg hverken kjøper eller gratiskopierer disse. Mye bedre å bruke tiden jeg ville brukt på å spille dem på å skrive sinte, sinte brev og innlegg til Bethesda. Mhm. 5977430[/snapback] Det (boikott) er en fair reaksjon. Da gir du avkall på den økte spillopplevelsen/-tiden fordi du synes den burde være gratis/inkludert i pakken. (Eller hva nå argumentet er.) Det er den fundamentale forskjellen. Du stemmer ved å faktisk velge det påståtte alternativet, nemlig å klare deg uten. Boikotter du en vare sier du til produsenten at dette vil jeg ikke være med, altså at produsenten er synderen. Laster du ned uten å betale sier du tvert imot at "jo, dette vil jeg gjerne være med på, men jeg er så snikete at jeg lar de som gidder å betale ta regningen for meg." (Om din manglende del av regningen er en del av utviklingskostnaden eller Bethesdas eventuelle svimlende overskudd er prinsipielt uvesentlig. Nå er vel moderselskapet ZeniMax privat eiet, så det vet vi lite om.) Geir Endret 24. april 2006 av tom waits for alice
Lakus Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 (endret) Boikotter du en vare sier du til produsenten at dette vil jeg ikke være med, altså at produsenten er synderen. Laster du ned uten å betale sier du tvert imot at "jo, dette vil jeg gjerne være med på, men jeg er så snikete at jeg lar de som gidder å betale ta regningen for meg."Geir 5977629[/snapback] Boikotting, snikende ulltepper... kall det nå hva du vil herr Viktigper. Det mange, ihvertfall jeg, prøver nå å vise er det at vi sterkt misliker at Bethesda har begynt og ta betalt for modsene sine, noe de aldri har gjort før. Og vi "sniker ikke for å slippe og betale, vi bare betaler ikke for noe som alltid har vært "vårt". Oppigjennom hele serien med spill som de har laget har det aldri kostet noe og laste ned offisielle mods og patches til spillene deres. Vi har tilogmed alltid fått et Construction Set som gjør at vi kan lage akkurat hva vi vil og putte det inn i spillverdenen, "free of charge". OG DET ER DET SOM HAR GJORT TES SERIEN SÅ SPESIELL! DENS STØTTE FOR MODS! Men nå har de "endelig" begynt og ta betalt for modsene. Endelig sa jeg fordi at man har jo, siden menneskets begynnelse skjønt det at folk er bare "snille" og hører på fansene og gjør dem fornøyde en viss periode, til de faktisk finner ut at de kan "utnytte" og "dra" pengr ut av dem i stedet... Så når da Bethesda har nå begynt å sette priser på sine offisielle mods som ikke er større enn ett rom (!!) i spillverdenen, ett rom uten av betydning, da kan man virkelig begynne å lure på om de faktisk la ut et ufullstendig spill, og nå bare lapper det sammen og tar penger for det. Jeg mener, vi har jo allerede betalt for spillet! Og det og si at "de koster jo ingenting, gå til noen andre og syt istedenfor.." er jo bare latterlig, tenk i det lange løp. Ville du ha kjøpt en pølse i en pølsebod for 45kr, og så betalt for ketchup 5kr, sennep 5kr, løk 5kr, sprøstekt løk 6kr, brød 8kr, lompe 8kr, potetsalat 7kr osv etterpå? Og tenk deg at en dag kommer den SÅRT trengte patchen til bethesda, men de har funnet ut at de vil tjene penger på den! Så de setter prisen til 100, vel vitende om at folk vil kjøpe den i "desperasjon". Ville du godtatt det? At Bethesda tar seg betalt for et spill du allerede har kjøpt? Allt det her ble sikkert bare meg som slenger ned mine tanker og dere tenker sikkert bare"......wtf?" neste Bethesda skal gjøre er å ta copyright på ALLE hjemmelagde mods, og ta betalt for de også. ......lol?... hjelp meg.... blei bare blablabla detta herre... Og forresten: nei det er ikke jeg som heter "Khasilim" eller hva det var, jeg het Larz... hadde en post på forumet der jeg og som gikk langt over styr og jeg ble banna og blablabla lang historie... **host**host** men for de som ikke vil betale for modsene er det bare å sende pm... **host**host** Endret 24. april 2006 av Lakus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå