Gå til innhold

Yrkesaktivitetsuka - har et spørsmål...


Anbefalte innlegg

Vær hilset!

 

Skolen min skal ha utplasseringsuke fra 6 -12 juni eller juli (husker ikke helt). Vi skal finne et yrke som vi kunne tenke oss å jobbe med i denne perioden. Jeg har veldig lyst til å jobbe for Gamer.no eller noe lignende sider/firmaer. Tror dere det er mulig for meg å få søkt jobb i gamer.no selv om jeg bare er 14 år? Hvis ikke, har dere noen andre sider eller lignende som tar inn folk til yrkesuka? Har veldig lyst til å jobbe med noe innen spill. Håper dere kan hjelpe meg.

 

 

(Beklager hvis dette er feil forum...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tviler gamer eller noe i søsterselskapene trenger noen i 6 dager. Prøv heller noe lokalt.

5942782[/snapback]

Det er vel strengt tatt ikke snakk om at de trenger noen i 6 dager, hvilken seriøs butikk/avis osv. trenger en person i kun 6 dager? Det er vel heller snakk om å være grei og gi en elev sjansen til å prøve ut noe som han/hun kunne tenke seg å jobbe med i fremtiden. For de fleste burde det da være mulig å ta inn en elev i 6 dager.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
tviler gamer eller noe i søsterselskapene trenger noen i 6 dager. Prøv heller noe lokalt.

5942782[/snapback]

Det er vel strengt tatt ikke snakk om at de trenger noen i 6 dager, hvilken seriøs butikk/avis osv. trenger en person i kun 6 dager? Det er vel heller snakk om å være grei og gi en elev sjansen til å prøve ut noe som han/hun kunne tenke seg å jobbe med i fremtiden. For de fleste burde det da være mulig å ta inn en elev i 6 dager.

5942896[/snapback]

vist alle skulle ha vært grei så har det blitt mange katastrofer i verden.

Lenke til kommentar
tviler gamer eller noe i søsterselskapene trenger noen i 6 dager. Prøv heller noe lokalt.

5942782[/snapback]

Det er vel strengt tatt ikke snakk om at de trenger noen i 6 dager, hvilken seriøs butikk/avis osv. trenger en person i kun 6 dager? Det er vel heller snakk om å være grei og gi en elev sjansen til å prøve ut noe som han/hun kunne tenke seg å jobbe med i fremtiden. For de fleste burde det da være mulig å ta inn en elev i 6 dager.

5942896[/snapback]

vist alle skulle ha vært grei så har det blitt mange katastrofer i verden.

5943062[/snapback]

Ja, Ragnarok kommer til å bryte ut hvis f.eks gamer.no ansetter en elev i 6 dager. Den kommentaren din faller på sin egen urimelighet, å sammenligne katastrofer i verden med utplassering, da har du kommet langt.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
tviler gamer eller noe i søsterselskapene trenger noen i 6 dager. Prøv heller noe lokalt.

5942782[/snapback]

Det er vel strengt tatt ikke snakk om at de trenger noen i 6 dager, hvilken seriøs butikk/avis osv. trenger en person i kun 6 dager? Det er vel heller snakk om å være grei og gi en elev sjansen til å prøve ut noe som han/hun kunne tenke seg å jobbe med i fremtiden. For de fleste burde det da være mulig å ta inn en elev i 6 dager.

5942896[/snapback]

vist alle skulle ha vært grei så har det blitt mange katastrofer i verden.

5943062[/snapback]

Please. Det har da ingen ting med å være "grei" å gjøre? Hva i alle dager taper bedriften på gratis arbeidskraft i en uke, helt uforpliktende? Å kalle det en katastrofe blir nærmest historieløst :roll:

 

juni eller juli

De fleste skoler slutter jo i juni :)

Lenke til kommentar
Du sa at folk burde være grei å la folk gjøre ditt og datt. Tror ikke man skal få la hvem som helst til å gjøre ditt eller datt..

5943667[/snapback]

Du får det til å høres ut som at det er en STOR greie å gi en elev 6 dagers opphold på en eller annen arbeidsplass. Vi snakker forresten om elever her, ikke hele verdens befolkning. Jeg ser virkelig ikke at det kan skje noe som engang ligner på en katastrofe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...