Iversen99 Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Hei! En kamerat og meg skal spille og jeg lurer på hvilken class som arbeider best sammen med en warlock?
ahpadt Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 En bra geara warlock og shadowpriest dreper deg på 5 sekunder.
KO- Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 warlock og [insert class here] dreper deg på 5 sekunder.
Dʋgɢtung Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Det meste går vel greit i spann med Warlocks vil jeg tro. Selv ville jeg vel kanskje gått for enten prest eller hybridclass, men jeg har ærlig talt ikke spilt nok Warlock til å uttale meg så veldig mye om det. En Warlock har jo DPS så det holder, og med Voidwalker er det jo en "tank" i gruppa - og dermed har du vel også muligheten til å gå full dps på medlem nummer to av gruppa også, hvis jeg ikke er helt på jordet.
Canute Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 mage - conjure vann og mat er konge for warlock.
preskatv Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Hva med bare at locken tar life tap og presten healer han?
Canute Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Hva med bare at locken tar life tap og presten healer han? 5938266[/snapback] så går presten oom og du er like langt.
Canute Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 På en eller to heals? 5938484[/snapback] ... nei? Men jeg regner med han ikke bare skal stå i bakgrunnen å heale warlocken, han skal vel gjøre damage han også?
M@R7!N Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Priesten bruker da uansett ikke mer mana enn han ville gjort solo.. Dot + wand og mindblast avogtil. (holy)
Carl M Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Hva med bare at locken tar life tap og presten healer han? 5938266[/snapback] så går presten oom og du er like langt. 5938474[/snapback] Et par flash heals til 800 mana healer hp som har gitt flere tusen mana til warlocken på samme tid som vannet til magen hadde regenerert mana. Også regenerer priests mana relativt fort og. Er ikke spesielt mindre effektivt. Forøvrig har jeg alltid likt en Paladin som vet hva han gjør.
Griznah Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 (shadow)prest, druid eller shaman/paladin - i den rekkefølgen.
Plomma2 Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 På en eller to heals? 5938484[/snapback] ... nei? Men jeg regner med han ikke bare skal stå i bakgrunnen å heale warlocken, han skal vel gjøre damage han også? 5938500[/snapback] Dette er utenfor combat. Magevannet og maten kan jo bare brukes utenfor combat. Ser ikke poenget ditt.
IHASBOOK Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 ha en class til å slow fienden ned, ikke feare. Hamstring poison alt funker. Jeg ville hatt en rogue. Rogue tar cheap shot fulgt av en kidney shot og warlock gjør damage = pure pwnage warrior, rogue pref
ka1ser Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Jeg har en 29 lock og kompisen min har en 29 hunter. Dette er faktisk ingen dårlig kombo, han er BM specced og petet hans holder aggro hele tiden, hvis jeg tar easy damage kan også VW min holde aggro, i tillegg til at jeg har fear. Jeg har ikke tall på hvor mange mobs vi har tatt på en gang, og ikke minst på hvor lenge vi var in-combat i strekk..
Tbau5 Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 ha en class til å slow fienden ned, ikke feare. Hamstring poison alt funker. Jeg ville hatt en rogue. Rogue tar cheap shot fulgt av en kidney shot og warlock gjør damage = pure pwnage warrior, rogue pref 5939097[/snapback] Jepp. Har venner som er både Rogue og Warrior, og vi funker fint sammen. Hamstring/stunlock + warlock damage = pwnage
qu3st Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 I PvP er nage+ warlock veldig bra, spiller sammen en warlock venn. Og bare oss to klarer og ta 4-5 stykker samtidig på samme lvl. Veldig god crowd control, frear+seduce+sheep
AT1S Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 warlock og [insert class here] dreper deg på 5 sekunder. 5937899[/snapback] Det synes jeg var ganske bra svart, men en healer klasse hadde nokk gjort susen. Warlock er imba i seg selv.
Carl M Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 De fleste klasser blir jo nevnt her og det stemmer jo såklart. Bortimot hvilke som helst 2 classer sammen utfyller jo hverandre ypperlig hvis begge to vet hva de gjør. Men jeg må si meg enig med folk som nevner classer som har bra root/snare/stun-muligheter. En warlock som får fritt gjøre som han vil er det farligste i wow(på egen hånd mangler warlocks bastant opprettholdbare hindringen mot flere motstandere, og single motstandere(kommer vel an på spillestil/build)), jo mer kameraten klarer å hindre motstanderen jo sterkere blir duoen. Sheep/frostnova + chill effects Blessing of freedom/blessing of protection/hoj Stunlocks/crippling poison/sap Charge/intercept/hamstring Osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå