Gå til innhold

Trampolinesesongen i gang!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har en tanke om slike nett.. ;) ser ganske ustødig ut, og lite solid.. :tease:

Er det ikke for barn? :D

EDIT: side 10! Eid! ;) som i signaturen min.. :D

Endret av ThePatriot
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da fikk jeg laget en liten skrytefilm og :tease:

Jeg har klart alle saltoer så lenge jeg kan huske. Lærte meg baklengs et par uker etter at vi kjøpte trampolina. Vi var blant de første i området som hadde trampoline da. Er vel 6-7 år siden vil jeg tro. Og trampolina er like fin enda! Ikke noe briortrampiss dette nei :p

Link til film

Skrevet
Den siste dobbeltsaltoen så litt tvilsom ut chs89 :p

Nesten så det skulle si "knekk" :p

6072391[/snapback]

Haha. Var meningen :whistle:

Nei, har enda ikke gått løs på dobbel baklengs uten stuss(sprett fra andre). Må nesten gjøre det snart, vet jeg kan klare det :)

Skrevet
Jeg kan ikke lande på knærne, har slatters så det gjør så sykt vondt.. :thumbdown:

6072923[/snapback]

Da gjør du det feil, jeg har slatters på begge beina, jeg får ikke vondt.

Du lander sikkert på knær og legger, land på bare knærne :p

Skrevet

Kan se om jeg får tak i film av 1440.. en venn av meg klarer 1620 og. Får hjelp til å sprette av andre da. Grunnen til att jeg klarer det er att jeg har liksom snurringa inne fra skikjøring. Er ikke så vanskelig når en får inn snurringa.

Skrevet
Djgunnah

i dag, 16:49

Post #156

Bruker

Advarselnivå: (0%)

Jeg legger ut jeg og da...  ... det er noen venner av meg ,men må bare legge den ut ...

den er 2 år gammel men men ... må bare vise dere den .... 

Enjoy it ....

-DjgunnaH

Edit : når jeg trykker "legg til dette vedlegget " så går den til start siden til forumet bare ...S:

Hjeeelp ...:S

Hær har vi filmen ...

Link

Enjoy...:dribble::thumbup:

-DjgunnaH

Skrevet

hehe deett er for 2 år siden da.... jeg går i 8 ende nå ... ( han i oransje og ...) mens han i blå går i 4 elr 5 ...

hehe ..

-Djgunnah

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Da er trampolinesessongen i gang igjen...

Unger maser på foreldrene til de gir etter. En kort stund senere finner man en trampoline i hagen. Ungene hopper og koser seg helt til de lander på stålkanten, setter beinafast i fjærene og brekker beina, eller prøver seg på såkalte "stunts" der de brekker nakken og blir lamme...

...For en deilig tid...

Skrevet

Haha! prøvde meg litt på dobbel framlengs nå :p Trakk meg i starten men gikk litt bedre etterhvert :D Fikk en liten sleng i nakken på det siste hoppet så jeg tar en pause nå. Får prøve mer senere i dag :)

Skrevet

Først vil jeg lære meg baklengs, før jeg går på dobbel forlengs :p

Men jeg er rett og slett for redd for å lande på nakken med baklengs. så jeg gjør det ikke.

Skrevet
Da fikk jeg laget en liten skrytefilm og  :tease:

Jeg har klart alle saltoer så lenge jeg kan huske. Lærte meg baklengs et par uker etter at vi kjøpte trampolina. Vi var blant de første i området som hadde trampoline da. Er vel 6-7 år siden vil jeg tro. Og trampolina er like fin enda! Ikke noe briortrampiss dette nei :p

Link til film

6072117[/snapback]

hah... syns da jeg var sykt.. vaskelig nok og landa på rygg, knær osv osv :p

Noen fler som kan lage video?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...