Gå til innhold

Benq-Siemens EF-81 Tråden


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har jeg forstått det riktig at man ikke kan endre fontstørrelse på EF81? I så fall gjelder dette bare menyene eller også når man skriver/leser sms, og i nettleseren?

 

Og hvordan synes dere menyene er i forhold til de andre Siemens-modellene?

6227289[/snapback]

 

Hei! du kan endre fontstørrelsen kun i SMS, dvs. definere en mindre størrelse for inn og utgående meldinger. I selve menyene kan den dessverre ikke endres :-(

6227585[/snapback]

 

Takk, det er i hvertfall bra at det er mulig i sms...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Har jeg forstått det riktig at man ikke kan endre fontstørrelse på EF81? I så fall gjelder dette bare menyene eller også når man skriver/leser sms, og i nettleseren?

 

Og hvordan synes dere menyene er i forhold til de andre Siemens-modellene?

6227289[/snapback]

 

Hei! du kan endre fontstørrelsen kun i SMS, dvs. definere en mindre størrelse for inn og utgående meldinger. I selve menyene kan den dessverre ikke endres :-(

6227585[/snapback]

 

Takk, det er i hvertfall bra at det er mulig i sms...

6227938[/snapback]

 

 

Man kan endre fontstørrelsen i nettleseren også, liten-middels-stor

 

Menyene minner mye om de gamle, de er egentlig det samme bortsett fra at det er nytt design på hovedmenyen (som er kult!!).

Endret av EivindRydland
Lenke til kommentar
Går jeg inn i kontakter så får jeg ikke noen valg med og merke alle, trenger seriøs hjelp her. :hmm:

6252358[/snapback]

 

Først må du merke en. Så går du inn på valg en gang til. Da kan du velge å merke alle.

6252488[/snapback]

Takk for svaret, har fikset dette nå :D

Lenke til kommentar

Jeg har lagt inn fult navn feks Ola Nordmann som fullt navn og så har jeg arkivert det som Ola Nordmann men fremdeles når jeg syncer så viser den etternavn først selv om jeg skriver Ola Nordmann, det er nok bare en innstilling på dette men jeg finner ikke ut av dette. :blush:

Lenke til kommentar
Jeg har lagt inn fult navn feks Ola Nordmann som fullt navn og så har jeg arkivert det som Ola Nordmann men fremdeles når jeg syncer så viser den etternavn først selv om jeg skriver Ola Nordmann, det er nok bare en innstilling på dette men jeg finner ikke ut av dette. :blush:

6258254[/snapback]

 

 

Bruker du outlook når du synkroniserer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...