Gå til innhold

23” LCD TV, Hd tv et bra valg?


Chris_lox

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe ny lcd hdtv i forbindelse med flytting. Får ikke veldig stor rom, så behovet for størrelse er ikke sååå stort. Skal spille xbox 360, se filmer fra dvd spiller. og litt pc bruk.

 

har vurdert en 23” LCD TV, LE-23R51B, TV-Tuner, Text-TV, 1366x768 pixels, Black/Silver - HDTV Ready

 

link : http://www.shg.no/link.asp?goto=infobox&varenr=610770]Samsung 23"[/url]

 

Hvis det ikke kommer opp noe, så er tv'en jeg snakker om den første 23" under samsungkategorien :)

 

Og det jeg lurer på er:

 

- Er dette en bra tv til mine behov?

- Er det noen som er bedre i samme prisklasse?

 

Takk på forhånd :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne var på et hotelrommet mitt i Danmark i Februar.

Fikk et meget godt inntrykk.

 

Men jeg syns du virkelig bør vurdere 26 tommeren, LE-26R51B.

 

Koster en tusenlapp mer. Jeg tror det kan bli litt semmert å se igjennom film på en 23". Det avhenger jo selvfølgelig av hvilken avstand du sitter på.

 

- Er dette en bra tv til mine behov? Ja, om du er ute etter en knallbra plassbesparende TV

- Er det noen som er bedre i samme prisklasse? Jeg tviler.

 

 

Kommer selv til å gå for en modell fra den serien når jeg flytter ut neste måned. Blir sansynligvis 32" modellen på meg. Ble veldig imponert av den serien til Samsung.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

hmmm... har sett litt på 26". Er fristende. Må ta en titt inn på kontoen. men som sagt snakker vi et veldig lite rom. Fra godstolen til tv'en er det ikke stort mer en en og en halv meter. Og skjemen vil stå helt i enden av senga. (vil spille xbox og se på tv som regel fra senga! :D

Noen meninger om dette?

 

Takk for svar andreasfe!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...