Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Honda CRX wide body


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det kan jeg, fordi jeg har sitti på med den bilen når den har vært halvferdig... jeg følte meg for å si det sånn ! den er dritkul nå, å den ekke lakka ferdig. Den lyden åsså da.. at det kan komme ut av 4sylindere er litt drøyt. gleder meg bare til den er ferdig... så kan jeg kjøpe inn en ny en, å så kan Alexern sitte å pusse på den også til langt på natt sammen med meg.... jaaa, å så kverna da, siden han har så bra ståpå-vilje når det gjelder slike prosjekt. bra drag-sierra kverna. Byner å bli ferdig den nå :thumbup:

 

Jeg kan ikke fatte at du gadd å begynne dette årlange projektet med denne bilen?

9130050[/snapback]

Lenke til kommentar
Det kan jeg, fordi jeg har sitti på med den bilen når den har vært halvferdig... jeg følte meg for å si det sånn ! den er dritkul nå, å den ekke lakka ferdig. Den lyden åsså da.. at det kan komme ut av 4sylindere er litt drøyt. gleder meg bare til den er ferdig... så kan jeg kjøpe inn en ny en, å så kan Alexern sitte å pusse på den også til langt på natt sammen med meg.... jaaa, å så kverna da, siden han har så bra ståpå-vilje når det gjelder slike prosjekt. bra drag-sierra kverna. Byner å bli ferdig den nå :thumbup:

 

Jeg kan ikke fatte at du gadd å begynne dette årlange projektet med denne bilen?

9130050[/snapback]

9205596[/snapback]

 

Ikke mobb. Jeg kjøpte meg problemer i form av cosworthen :D

Lenke til kommentar
Ikke mobb. Jeg kjøpte meg problemer i form av cosworthen :D

9209696[/snapback]

 

 

det gjorde du ass hehe :p fiksa det eller finni ut hva som overhodet er/var feil ?

du lada jo tross alt 0.1....... skakke skimse av det

9212819[/snapback]

 

Stund siden jeg fant det ut. Var en "tofingers" stort hull i en slange, selvsagt den jeg ikke hadde sjekka :D

Men nå er det nye problemer :D

Endret av kverna
Lenke til kommentar
Jamen, det har blitt dårlig med bilder i det siste? :ohmy:

9217639[/snapback]

 

kommer snart... Alexern må bare sette seg på stumpen på værste å få pussa å grunna hele bilen... et par uker til nå så hehe

 

å kverna......

 

 

bra jobbe med bilen, lite med problemer... stevenboy lurte deg så jævli hehehehe

 

:p

 

 

 

 

:thumbup: sucker :w00t:

Lenke til kommentar

jada-jada.

 

hvis du syns det er så teit at jeg bruker tid å penger på dette, hvorfor fanget denne tråden interessen din da? jeg er ikke noen svær internett butikk eller firma som det renner penger ut av rævva på. det er en grunn til at detta tar tid og det er penger. og viten om hvordan det skulle gjøres med en gang. jeg bestilte stylinga uten å ha tatt i en glassfiber del før. så da tar det tid, lage egne fester, tilpasse braketter og deler. + at jeg ikke har tilgang på like mye verktøy som en karosseri arbeider har.

 

jeg bryr meg ikke om hvor lang tid dette tar, jeg bryr meg om resultatet. og du aner ikke hvor digg det kommer til å bli å kjøre denne bilen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Altså jeg ser dette fra min side og jeg tror du har tatt dette litt feil opp da det ikke var ment som noe negativt men mere at jeg var intr i hvordan du orker et så langt prosjekt...

 

Bilen blir flott den og selv om vi har forskjellig smak så må jeg da få lov til å delta i din tråd?

 

Du har tydelig tatt dette som en kritikk mot ditt hjertebarn men det var slett ikke ment på den måten.

 

Mvh

 

Jada-jada

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

finner det lenger bak i tråden... er det kverna tok... måtte bare teste no. da er det bedre å gjøre det i min tråd enn noen andre sin...

 

nå er det snart superstage med midnightclub. så skal kjøpe meg prøve skilter og bare grunne den så kjører jeg den inn dit. kan ta noen bilder av åssen det ser ut iløpet av uka som kommer se om jeg får gjort no med interiør montering eller no.

 

blei litt lei all pussinga, måtte ha en liten pause. begynner å jobbe igjen nå snart sikkert

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...