Mrlarseirik Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Jeg holder på med er Dark brotherhood quest der man skal drepe en hel familie, du får en liste over hvor alle familiemedlemmene befinner seg av moren, jeg har drept alle i familien utenom hun siste som er i en by helt sør(husker ikke navnet på byen). Noen som vet hvem jeg snakker om og som har gjort ferdig questen? Om det er kan dere hjelpe meg?
Sponis Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Hva vil du ha hjelp til? 1. finn damen 2. følg etter hun helt til hun er alene 3. drep henne med et sneak attack
Mrlarseirik Skrevet 16. april 2006 Forfatter Skrevet 16. april 2006 Hva vil du ha hjelp til? 1. finn damen 2. følg etter hun helt til hun er alene 3. drep henne med et sneak attack 5932782[/snapback] jeg vet hvor hun er, hvor hun sover og alt sånn.. Er noen der ute som har gjort oppdrag og som kan de si hvordan de drepte henne.. takker
Kuroneko Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 (endret) Jeg holder på med er Dark brotherhood quest der man skal drepe en hel familie, du får en liste over hvor alle familiemedlemmene befinner seg av moren, jeg har drept alle i familien utenom hun siste som er i en by helt sør(husker ikke navnet på byen). Noen som vet hvem jeg snakker om og som har gjort ferdig questen? Om det er kan dere hjelpe meg? 5932625[/snapback] Du er nødt til å drepe alle. Leyawin-dama er litt vanskelig å få has på, dog, i alle fall uten å pådra deg en kjempebounty. En måte å ta henne på er naturligvis bare å skyte som en gal, men da får du naturligvis en diger bounty. Om du tirrer henne ber hun bare om hjelp, og du er like langt. Jeg oppdaget at om du er langt nok unna, gjemmer deg, og tar henne med piler unngår du bounty, men ikke bare er dette vanskelig, dama får også panikk, og løper for å finne vakter, noe som gjør det enda vanskeligere å skyte henne uoppdaget. Det er mulig det går an å bruke magi for å få henne til å angripe, og dermed unngå bounty, men spellene jeg hadde når jeg tok henne var ikke tilstrekkelig. Må innrømme at jeg bare gikk lei til slutt, fulgte etter henne til jeg anso sjansen som små for at hun får for mye hjelp av vakter, og drepte henne. Om du er med i thieves guild slipper du unna med 500 gull. (Når du skyter henne løper hun for å arrestere deg. Klarer du henne før hun kommer bort slipper du at hun løper etter hjelp). Noen andre som har gjort dette mer elegant? edit: det slår meg at tålmodige sjeler kanskje vil klare å gi henne et forgiftet eple. Vet ikke om det vil fungere, dog Endret 16. april 2006 av Kuroneko
Mrlarseirik Skrevet 16. april 2006 Forfatter Skrevet 16. april 2006 Jeg holder på med er Dark brotherhood quest der man skal drepe en hel familie, du får en liste over hvor alle familiemedlemmene befinner seg av moren, jeg har drept alle i familien utenom hun siste som er i en by helt sør(husker ikke navnet på byen). Noen som vet hvem jeg snakker om og som har gjort ferdig questen? Om det er kan dere hjelpe meg? 5932625[/snapback] Du er nødt til å drepe alle. Leyawin-dama er litt vanskelig å få has på, dog, i alle fall uten å pådra deg en kjempebounty. En måte å ta henne på er naturligvis bare å skyte som en gal, men da får du naturligvis en diger bounty. Om du tirrer henne ber hun bare om hjelp, og du er like langt. Jeg oppdaget at om du er langt nok unna, gjemmer deg, og tar henne med piler unngår du bounty, men ikke bare er dette vanskelig, dama får også panikk, og løper for å finne vakter, noe som gjør det enda vanskeligere å skyte henne uoppdaget. Det er mulig det går an å bruke magi for å få henne til å angripe, og dermed unngå bounty, men spellene jeg hadde når jeg tok henne var ikke tilstrekkelig. Må innrømme at jeg bare gikk lei til slutt, fulgte etter henne til jeg anso sjansen som små for at hun får for mye hjelp av vakter, og drepte henne. Om du er med i thieves guild slipper du unna med 500 gull. (Når du skyter henne løper hun for å arrestere deg. Klarer du henne før hun kommer bort slipper du at hun løper etter hjelp). Noen andre som har gjort dette mer elegant? edit: det slår meg at tålmodige sjeler kanskje vil klare å gi henne et forgiftet eple. Vet ikke om det vil fungere, dog 5932807[/snapback] haha, høres bra ut! hihi... håper noen andre kommer med noe lurt noe...
FredrikFtw Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 (endret) Hmm.. Hadde ingen problemer når jeg tok questet. Når jeg kom til Leyawiin satt hun på en stol i et rom i et av vertshusene, og jeg gikk innpå og angrep med sneak attack. EDIT: Forgifta eple burde også virke ja. Det gjorde jeg i DB questet der jeg skulle drepe han alven som reiser rundt i Cyrodiil. Tok pickpocket mens ingen så på og la et eple der. Han spiste eplet selv om det var mat på bordet i vertshuset. Endret 16. april 2006 av Arthas
Mrlarseirik Skrevet 16. april 2006 Forfatter Skrevet 16. april 2006 Hmm.. Hadde ingen problemer når jeg tok questet. Når jeg kom til Leyawiin satt hun på en stol i et rom i et av vertshusene, og jeg gikk innpå og angrep med sneak attack. EDIT: Forgifta eple burde også virke ja. Det gjorde jeg i DB questet der jeg skulle drepe han alven som reiser rundt i Cyrodiil. Tok pickpocket mens ingen så på og la et eple der. Han spiste eplet selv om det var mat på bordet i vertshuset. 5933007[/snapback] jeg har vel for dørlig våpen... går det an å gjøre noe med våpnet sånn at det blir bedre?
Kuroneko Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Sneak attacks og sånt er, etter min erfaring, dårligere og dårligere jo høyere level du er. Mao er det nok vanskelgiere om du er høy level. Gift kan være en god ide, dog. Om du trykker på en grønn flaske i inventoriet får du spørsmål om du vil forgifte våpenet du har equipped. Ting som skader health og endurance kan være kjekt.
The Stig Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Hadde ingen problemer med dette questet. Stilte meg oppå et hustak, enchantet bue og forgiftet pil samt sneak attack. Veldig død
Mrlarseirik Skrevet 16. april 2006 Forfatter Skrevet 16. april 2006 Hadde ingen problemer med dette questet. Stilte meg oppå et hustak, enchantet bue og forgiftet pil samt sneak attack. Veldig død 5933095[/snapback] hvor får jeg gift da?
The Stig Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Hadde ingen problemer med dette questet. Stilte meg oppå et hustak, enchantet bue og forgiftet pil samt sneak attack. Veldig død 5933095[/snapback] hvor får jeg gift da? 5933128[/snapback] Du forgifter piler ved å ganske enkelt velge ønsket gift fra inventory, klikk på giften og du får spørsmålet "Would you like your next arrow fired from -navn på bue- to be poisoned with -navn på gift-?" Forskjellige gift typer finner du overalt, eller du kan lage dine egne. Jeg selv rørte sammen fluesopp, det forgiftete eplet, råtten hud og noe vin..
SWAT dude... Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 everywhere.. finner i huler og kjøper i stores osv.. kansje ikke legal stores men men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå