sarcus Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 hei jeg skal snart kjøpe Oblivion og lurer på hvordan man lager mod's til Oblivion? - sarcus
Endre visningsnavn Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Har ikke greie på mods selv, men antar at du må laste ned TES Construction Set og lese litt i TES Construction Set Wiki for å komme i gang
sarcus Skrevet 16. april 2006 Forfatter Skrevet 16. april 2006 (endret) oops sorry for det Endret 16. april 2006 av sarcus
Sponis Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Så fint så fint så fint Anbefaler også å sjekke CS Wiki det var der jeg lærte meg basiskunnskapene, de har veldig gode artikkler og du trenger ikke kunne noe for å begynne på guidene. Når det er sagt, så krever det tolmodighet vist du skal lage store modder, og det finnest tusenvis av moddere der ute, vist du vil at din mod skal bli kjent må du egentlig jobbe og oppdatere den hele tiden.
sarcus Skrevet 16. april 2006 Forfatter Skrevet 16. april 2006 jeg vet det, og vis jeg noen gang prøver meg skal jeg jobbe lenge og hardt mvh Sarcus
Vrengtpolvott Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Som Goz sa, så krever det mye tolmodighet. Jeg driver og lager en quest om en bortgjemt dal med en alveby, og når jeg lager det trenger jeg _virkelig_ mye tålmodighet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå