Gå til innhold

TG06: Vi kåret beste casemod


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leela fortjener hvertfall ikke vinne. Se på det trynet. Ser ut som han duden røyka hasj mens han lagde det.

5930378[/snapback]

Tull og vas. Kanskje du kan komme med noe som er bedre selv? Han fortjente å vinne, enkelt og greit fordi hans idè samt alt annet var bedre en motstanderene sine.

 

Bizzardo fikk en ærespremie ;) Så han "vant" nok :yes:

5930542[/snapback]

Hva vant han?

Lenke til kommentar

Synes det trekabinettet var tøft, selv om jeg er enig i at jeg har sett mer kreative ting. Enig i at det burde vert premiering i forskjellige klasser.

 

Drømmer om å bygge meg noe liknende selv... :p

 

Noen som vet om han har en worklog? Kunne vert interresant å se litt nærmere på detaljene...

Lenke til kommentar
HW.no representanten tok/fikk jo inn bilder av alle kabinettene..

 

er det ikke mulig å publisere disse??

5935590[/snapback]

Hei,

 

Dette var egentlig planen, men grunnet tidspress ble det dessverre ikke noe av. For øyeblikket har jeg masse annet som må gjøres, men jeg kan få se hva jeg kan få gjort. Planen er å få ut iallefall én bildeserie, så kanskje jeg skal ta med noen bidrag der. Takk for forslaget - vi får se hva jeg får til! :)

 

Når det gjelder diskusjonen rundt resultatet av konkurransen, så er det egentlig en tapt sak. Det er rett og slett umulig at alle skal være enig med juryen i en slik konkurranse. Det stemmer at det var mange andre flotte casemods, men det var for det meste ting vi har sett før. I tillegg var det noen som ikke meldte seg på. Grunnen til at hjørneskapet vant er at dette var et svært originalt casemod, det var noe nytt og enestående. Uansett, resultatet er slik det er, det er ingen vits å diskutere.

 

Takk for alle innspill her i tråden, og når det gjelder flere kategorier og avstemning fra deltakerne på TG er dette absolutt noe vi kan vurdere til neste år. I år var det dessverre ikke mulig. Dere må huske på at dette var første gang vi gjennomførte dette, og faktisk fikk ikke jeg vite om konkurransen før jeg kom til Hamar. Tidspress er altså et stikkord her.

 

Igjen, takk for alle innspill. Som dere sikkert vet er vi alltid åpne for både ros og kritikk. Det er slikt vi lærer av! :)

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...