Dj_Arnleif Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Er ikke helt siker på hva det heter men det er eit quest der eg skal finne en jobb til fighters guild, og en dame sier at for at hun skal gi oss en jobb må eg finne 5 Echoplasma.(riktig?) Så mitt spørsmål er, hvor finner eg de? Takk.
Keylar Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 (endret) Finner det på spøkelser i dungeons tror jeg. Er en quest i Anvil som du skal cleare ett skip med spøkelser også, der får du en god del. Endret 15. april 2006 av Keylar
tom waits for alice Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Om jeg husker rett så fikk man vel også et tips om en hule hvor det var mange av dem, så man slapp å lete. Sjekk i questloggen om du ikke har noe slikt. Hvis ikke har du kanskje ikke spurt om det, i så fall kan du gå tilbake til damen og se om du har hoppet iver et spørsmål... Geir
Dj_Arnleif Skrevet 15. april 2006 Forfatter Skrevet 15. april 2006 (endret) Ok, takk for den. Men eg mener å huske at du ikke kunne drepe spøkelser med vanlege våpen? Er det rett? Endret 15. april 2006 av Dj_Arnleif
Smirnoff Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Hvis du har et våpen av sølv skal det gjøre susen.
Loomy Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Spells, enchantede våpen (charged eller ikke, spiller ingen rolle) og sølv-våpen funker på spøkelser. Spøkelsene finner du også ofte i kjelleren i de forskjellige kirkene. Disse er off-limits, så du må og lockpick'e for å komme deg inn.
tom waits for alice Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Sølv eller magiske våpen funker. (De magiske behøver ikke ha noen ladning, de virker uten så vidt jeg har erfart.) Geir
Fennris Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Det letteste er bare og kjøpe det. Du kan få kjøpt det i imperial city på "The main ingredient" og på "the gilded carafe"...vet ikke om jeg stavet det riktig:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå