Gå til innhold

TES: Echoplasma, hvor finner eg det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke helt siker på hva det heter men det er eit quest der eg skal finne en jobb til fighters guild, og en dame sier at for at hun skal gi oss en jobb må eg finne 5 Echoplasma.(riktig?)

Så mitt spørsmål er, hvor finner eg de?

Takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Finner det på spøkelser i dungeons tror jeg. Er en quest i Anvil som du skal cleare ett skip med spøkelser også, der får du en god del.

Endret av Keylar
Skrevet

Om jeg husker rett så fikk man vel også et tips om en hule hvor det var mange av dem, så man slapp å lete. Sjekk i questloggen om du ikke har noe slikt. Hvis ikke har du kanskje ikke spurt om det, i så fall kan du gå tilbake til damen og se om du har hoppet iver et spørsmål...

Geir :)

Skrevet (endret)

Ok, takk for den. Men eg mener å huske at du ikke kunne drepe spøkelser med vanlege våpen? Er det rett?

Endret av Dj_Arnleif
Skrevet

Spells, enchantede våpen (charged eller ikke, spiller ingen rolle) og sølv-våpen funker på spøkelser.

Spøkelsene finner du også ofte i kjelleren i de forskjellige kirkene. Disse er off-limits, så du må og lockpick'e for å komme deg inn.

Skrevet

Det letteste er bare og kjøpe det. Du kan få kjøpt det i imperial city på "The main ingredient" og på "the gilded carafe"...vet ikke om jeg stavet det riktig:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...