Gå til innhold

Hvilken Race er best ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Og Hvilken Race er best....

1. til og begynne med

2. Senere i spillet

3. for å få Lett lvl

4. Lette Quests

Si hvilken Race du liker..

< På Alliance >

5921482[/snapback]

1. Nesten likt for alle, Undead og Night Elf begynner litt utenfor.

2. Alle er like bra lengre ut i spillet.

3. Like lett å få lvl.

4. Questene varierer mest hvis du er horde/alliance eller på klassen du velger.

Jeg liker Dverger fordi de er små og tøffe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har ingen betydning hvilken rase du er, du kommer alltid til å ha fordeler og bakdeler. Det kommer an på din egen mening, og utseendet. Humans er noble og modige, dwarves er små og tøffe, trolls er lange og lure, nelfs er kule og Legolas-aktige osv osv.

Det er nesten det samme med klasser også. Alle har sin mening, det vil alltid være noen som liker melee bedre enn casting, og noen som liker casting bedre enn noe annet.

Jeg, for min del, har prøvd nok melee, og liker casting veldig godt. Når det kommer til rase, er jeg steike lei av humanområdet og questene like så. Så jeg tar egentlig alt annet. Holder på med en nelf druid nå, og den er jeg fornøyd med.

Skrevet
Nå må dere for faen slutte her. Det er ingen rase som er bedre en en annen. Det er ingen som er best.

5927925[/snapback]

feil. En UD prest ER bedre enn en Troll priest.

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

Horde har ablities som er nesten beregnet til PvP mens Alliance har ablilites som kommer PvE til gode.

Helt umulig å si hvem som er best. Ene rasen/klassen er bedre enn den andre og omvendt. Alltid en klasse som tar en annen klasse. Sånn er spillet lagt opp.

Som jeg alltid opplever så velger "seriøse" PvE'er som regel Alliance, akkurat fordi de er "best" til PvE.

Spørsmålet ditt er dermed helt umulig å gi en fasit svar.

Skrevet

Paladin - Holder en knapp på dverg i PvE. (reputation får man uansett, spirit er ubrukelig, +5 melee ting er etter hva andre sier temmelig ubrukelig, Perception er vel mest pvp-skill, på dverg er +5 gun ubrukelig, finding treasure er vel ikke ofte det blir brukt, Stoneform har vist seg å være grei nok i senere tid, Frost Resistance er vel ikke så dumt i neste patch)

Hunter - Troll, rett og slett fordi Berserker er som en ekstra Rapid Fire, +5 bow skill og HP regen i combat. (dverger har +5 gun skill, men ellers ikke no særlig. tauren har ekstra hp, men lite agility. orc har +5 axe da, men det er jo melee, mulig orc er bedre for beast mastery, aner ikke hvor mye +damage med pet det er. Orc har også stun resist)

Druid - Dette tror jeg avhenger av hva du helst vil være. (Tauren har +5% health til Storng Bare, night elves har mer agility til cat-form, caster druid er jeg litt usikker på derimot. Muligens night elves med naturlig høyere intellect?)

Warrior - Tauren, siden dem har best racials for det en warrior skal gjøre. (humans har +5 mace/sword, dette gjør ingenting om man da bruker øks, orc har øks specialization, troll kan jeg tenke meg slettes ikke er værst til dual-wield med Berserker. tauren har +5% hp, dette gjør at 1sta = 10.5hp istedenfor 10hp, ender opp med kanskje 3-400 ekstra hp, som slettes ikke er dumt. gnomes er bare teit til warrior, har ingen gode racials. men må si det ser tøft ut når en gnom tanker. dverg har stoneform, denne hjelper kanskje bittelitt, men ikke så mye. night elf har mer dodge, ok for tanking. shadowmeld duger til pvp. orc har stun resistance, denne er najs. undead har wotf, en grei ting, ellers ikke no bra. orc har også enrage!)

Shaman - Usikker her, aldri spillt. (orc har stun resistance, øks spez, og enrage, tauren har hp. troll har zerker.)

Rogue - Holder en knapp på Troll. (trolls har zerker, denne har jeg hørt stacker med SnD, og da går det unna. orcs har stun resistance som er imba. gnomes er ikke gode rogues heller. undead rogue er jeg litt usikker på? har dem noe bra? Dverg har stoneform som er yppelig før en Vanish. sword-rogue burde vel kanskje være human? night elf synest jeg er oppskrytt, 1% dodge er ikke så veldig bra. shadowmeld er ubrukelig...)

Mage - Gnome. (rett og slett fordi gnomes har mer intellect enn de andre. arcane mage som human er vel heller ikke ille, med tanke på manareg i combat. troll er vel ok med zerker, grei nok. undead har jeg ikke sansen for, sorry.)

Warlock - Gnome her også. (samme som mage. men her ligger orc kanskje bedre til om du plasserer talent poengene dine på pettet. undead warlock har jeg hørt ikke er så teit. human warlock er ikke no særlig, siden spirit er crap for warlocks.)

Priest - Dwarf for PvE iallefall. (fear ward ftw! stoneform er også grei. undead er vel bedre til pvp? troll med zerker kan heale fort. human er også grei, om dem har mye regen. night elf er ubrukelig..)

Skrevet

Human warriors har 0.25% crit og 0.25% hit, samt færre glancing blows om de bruker mace eller Sword. De har også høyere parry chance .

med tanke på utvalget av økser i pvE vil jeg si dette er rimelig greit.

Skrevet

Jeg laget en Alliance warlock, og da sto valget mellom Human og Gnome selvfølgelig. Valgte human av en eneste grunn, nemlig 10% mer reputation. Som mange har nevnt før er klassene like god. 5% mer mana eller 5% mer liv er ingenting.. har du 5000hp fra før, får du bare 250 mer.

Men når det kommer til rep. grinding er human overlegen. Punktum.

Skrevet (endret)

/*I pvp er horde racials _desidert_ best.

aoe stun > *

fear immunity > *

stunresist > *.

Shadowmeld var dog relativt nyttig før sist patch kom.*/

Bah, så er det det å lese første post før man svarer...;

1.2. og 3.

Alle rasene er relativt like når det gjelder hvordan få level. Racials påvirker ikke dette i noen stor grad, du må heller velge rase etter hvilken klasse de har, i og med at det har større impact på xp/time.

4. Lette Quests

Alle rasene får jo samme quests etter level ~10, og i og med at det tar en times tid å komme dit vil jeg si dette er litt irrelevant.

(edit 2: har visst koda litt for mye java i det siste :/)

Endret av Coaxmetal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...