Gå til innhold

TES: Kan man flytte på lik?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yup, man bruker "Z"-knappen (Grab). Men det er litt stress; tror man må være i snike-modus og det er begrenset hvor mye man kan flytte på liket - kan ikke løfte de opp for eksempel.

Skrevet

Hvor mye du kan løfte på lik kommer an på hvor høy Strength du har. På level 1 klarte jeg så vidt å løfte et bein om gangen, nå kan jeg slenge dem rundt som om de skulle vært av papir. Og du trenger ikke være i sneak, lik fungerer som alle andre fysiske objekter, og manipuleres på samme måte. Dvs. at det er ikke det samme hvor du griper tak i liket, noe du bør huske på om du skal flytte på dem. Eller kaste på dem.

Skrevet

He he... så man kan komme inn i en by slepende på et lik/kadaver. Hadde vært gøy. Men tvile på at innbyggerne reagerer på det. :S

Skrevet
Personlig bruker jeg å kle av døde kvinnfolk og legge de i "utfordrende" posisjoner... Spread the legs and shit  :dribble:

5920857[/snapback]

Nesten nekrofili tilværelse o.Ô :ohmy:

Skrevet (endret)
Personlig bruker jeg å kle av døde kvinnfolk og legge de i "utfordrende" posisjoner... Spread the legs and shit  :dribble:

5920857[/snapback]

You sick bastard :p

EDIT: Jeg lasta ned en mod pack her om dagen. Og der fant jeg en mod som gjør det mye enklere å flytte på lik :thumbup:

Tror ikke jeg har lovt til å gi link i og med at jeg lastet fra en torrent side :hrm:

Endret av -Freddy-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...