Gå til innhold

Mage video - pvp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaha, mages er det man kaller "freekills" :D

Glimter innimellom til med super-crits og greier, men i de fleste tilfeller er de bare nammenam i pvp

Skrevet (endret)

Amatørmage, tror han at han skal klare å drepe en felhunter med rundt 250+ resistance to all lett? Jaja sier jeg bare :roll:

Edit: Og, det er ikke mageklassen det er noe galt med i dette tilfellet, men heller soullink. Uten å drepe felhunteren skal det godt gjøres å klare å drepe warlocken, men om han klarer det, so what? Instasummon (halvt sek) en ny en, voila!

Endret av M@R7!N
Skrevet
ZHC -> AP -> Fireball -> PoM -> Pyro -> Fire Blast = Død warlock ved hjelp av skills. ;)

5921273[/snapback]

Så locken bare står der uten å gjør motstand? Man er jo garantert å bli feara elns. :(

Skrevet
Eller 2-"shotter"locken med en instant pyro/blast combo! Men det krever bra gear og griseflaks!

5920933[/snapback]

Og det krever 31 points i arcane, noe som ikke alle investerer i. Man baserer faktisk hele builden på en 3min cooldown spell.

Skrevet

Er nok ikke så lett Zaico. Locken har minst 60 resistance to all med felhunteren ute. Dette sammen med soullink gjør han latterlig seigliva :p

Skrevet

En dum mage, buffer seg selv, felhunter får 500 liv hvis den dispeller en buff på magen. Constant buffer han seg selv med mana shield elns. LAAL nub.

Skrevet
En dum mage, buffer seg selv, felhunter får 500 liv hvis den dispeller en buff på magen. Constant buffer han seg selv med mana shield elns. LAAL nub.

5928920[/snapback]

visste jeg ikke... har spillt mage i et år :|

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...