Gå til innhold

TES: Bare 150Inventory plass :O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er lvl 13 og sliter med inventory plass, jeg kan ikke plukke opp mer en 1 ting være gang jeg er ute, fordi resten av plassen blir tatt av armor og våpen.

Så jeg lurer på om noen har sett en mod som øker inventory plassen.

Jeg vet det er cheat, men vil bare se om det finnes en slags oppgradering siden Assisn/Thives somregel ikke vil oppgradere stryrke (Strengh) eller hvordan det skrives :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den skjønte jeg ikke... Har ikke fått noen oppgradering på plassen min etter thieves guild jeg.

Kom på hva det var nå. :p

Men det er en hake da...

Endret av Islanbadsj
Skrevet

Finn en Sigil Stone som gir deg 100 Feather, sleng den på et eller annet du går med, og vips. Trenger ikke ha tilgang til alterene i Mages Guild om du bruker Sigil Stones.

Jeg har lekt med tanken om å bruke en slik på alle delene av rustningen min, men jeg tror det ville blitt mer latterlig enn praktisk med omtrent 1000 vektenheter til rådighet...

Skrevet

Sant nok at man ikke trenger tilgang til Arcane U, men man skal ha passe flaks for å finne akkurat slike sigil stones da. Jeg har ennå ikke funnet noen av de med feather.

Skrevet

I løpet av 14 lukkede Gates, inkludert dem som er en del av Main Quest, har jeg funnet tre, om jeg husker riktig. Nå vet jeg ikke om det er fullstendig tilfeldig hvilken effekt du får, og om den blir bestemt akkurat i det du entrer Ze Gate, men muligheten er der, i aller høyeste grad.

Skrevet
I løpet av 14 lukkede Gates, inkludert dem som er en del av Main Quest, har jeg funnet tre, om jeg husker riktig. Nå vet jeg ikke om det er fullstendig tilfeldig hvilken effekt du får, og om den blir bestemt akkurat i det du entrer Ze Gate, men muligheten er der, i aller høyeste grad.

5916424[/snapback]

Lagre rett før du tar stenen, når du får melding om at du har den gå til invetory og se hva du har fått, om du ikke liker det så reloader du.

Ett annet triks jeg har lært meg for å bære mer er å lage et spell med fortify strength 100 og feather 100 for 2 sekunder, gå så til kartet og fast travel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...