Sjøbanan Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Hei, jeg er lvl 13 og sliter med inventory plass, jeg kan ikke plukke opp mer en 1 ting være gang jeg er ute, fordi resten av plassen blir tatt av armor og våpen. Så jeg lurer på om noen har sett en mod som øker inventory plassen. Jeg vet det er cheat, men vil bare se om det finnes en slags oppgradering siden Assisn/Thives somregel ikke vil oppgradere stryrke (Strengh) eller hvordan det skrives
Islanbadsj Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 (endret) Den skjønte jeg ikke... Har ikke fått noen oppgradering på plassen min etter thieves guild jeg. Kom på hva det var nå. Men det er en hake da... Endret 13. april 2006 av Islanbadsj
invalid_user Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Om Thieves Guild greia: Det er jo en ulempe med Gray Fox hjelmen, alle vaktene tar deg. Ellers er den super. Oppgrader Strength hver gang du leveler opp.
Dr. Mobius Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Hvis du er mage kan du vel bare enchante en item med feather, så kan du baske deg i bærekraft.
Licht Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Finn en Sigil Stone som gir deg 100 Feather, sleng den på et eller annet du går med, og vips. Trenger ikke ha tilgang til alterene i Mages Guild om du bruker Sigil Stones. Jeg har lekt med tanken om å bruke en slik på alle delene av rustningen min, men jeg tror det ville blitt mer latterlig enn praktisk med omtrent 1000 vektenheter til rådighet...
Dr. Mobius Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Sant nok at man ikke trenger tilgang til Arcane U, men man skal ha passe flaks for å finne akkurat slike sigil stones da. Jeg har ennå ikke funnet noen av de med feather.
Licht Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 I løpet av 14 lukkede Gates, inkludert dem som er en del av Main Quest, har jeg funnet tre, om jeg husker riktig. Nå vet jeg ikke om det er fullstendig tilfeldig hvilken effekt du får, og om den blir bestemt akkurat i det du entrer Ze Gate, men muligheten er der, i aller høyeste grad.
Dr. Mobius Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Det er godt å vite Jeg har blitt en feather spell addict allerede
Markaren Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Jeg er blitt mod addict.. Har egentlig ubegrenset inventory space..
Beld Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Her er en fin mod som jeg bruker http://www.tessource.net/files/file.php?id=2008 -Lagre dine ting hos hesten. Husk å gjøre det i sneak mode og ikke legg potion der, for hesten drikker dem. Vet det finnes en mod som gjør at man kan ha nesten ubegrenselig med inventory plass, men det blir bare for unaturlig og dumt etter min mening
Morfiril Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Legger ting i kisten i huset mitt jeg. Kan stappe en hel vogn med ting og tang oppi den lille kisten.
magnemoe Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 I løpet av 14 lukkede Gates, inkludert dem som er en del av Main Quest, har jeg funnet tre, om jeg husker riktig. Nå vet jeg ikke om det er fullstendig tilfeldig hvilken effekt du får, og om den blir bestemt akkurat i det du entrer Ze Gate, men muligheten er der, i aller høyeste grad. 5916424[/snapback] Lagre rett før du tar stenen, når du får melding om at du har den gå til invetory og se hva du har fått, om du ikke liker det så reloader du. Ett annet triks jeg har lært meg for å bære mer er å lage et spell med fortify strength 100 og feather 100 for 2 sekunder, gå så til kartet og fast travel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå