Gå til innhold

Gjettekonkurranse: Hva er fotografert?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er åpenbart et hull langt der borte i den andre enden, så et våpen kan høres passelig ut. Men det er jo nevnt. Da får jeg heller tippe på et eldgammelt hult jernrør, et gammelt kloakkrør, en old-fashion takrenne eller en gardinstang, evt en av ringene rundt gardinstanga.

Nå synes jeg det er på tide å få høre om noen har vært i nærheten, eller om vi alle er på feil jorde.

Skrevet

Nå er det et døgn siden Gerske sist viste seg i denne tråden, så vi kan godt anta at riktig svar allerde er gitt. Ser ut for at han har tenkt å la oss henge til tørk en stund, så jeg foreslår at noen legger ut et nytt bilde.

Skrevet (endret)

Ehm... jeg er nok litt vel sent ute med respons, men jeg har vært så sosial i dag at datamaskinen nok har blitt rimelig forsømt.

Men iallfall, imponerende nok har dere greid å gjette tingen uten noen som helst form for tips! Tatt i betraktning hvor vanskelig det var å gjette min andre ting - en katteleke - må jeg si at jeg er overrasket!

Denne gangen går utmerkelsen for fremragende gjetning til trykkertor - det var en didgeridoo! :thumbup:

Slik ser den ut:

sumthin04sol2rp.jpg

Endret av Gerske

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...