Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc`n restarter under spilling.


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg kjøpte meg ett ett pci-lydkort her om dagen og monterte dette inn i maskinen.

I går kveld skulle jeg spille Battlefield 2,logget meg inn,begynte å laste inn brettet og vips,så restarta maskinen seg uten noen form for feilmelding/artifacts e.l.

 

Prøvde deretter å spille singelplayer i BF2.Spilte en hel runde uten at noe skjedde,men da jeg skulle laste neste brett/omgang,så restartet den igjen. :dribble:

 

Jeg har overklokka littegrann med min prossessor.(2.8 til 3.2 GHz) Se specs i profil. Jeg har kjørt denne overklokken lenge uten at jeg har opplevd dette fenomenet med restarting under spill.Restartingen begynte etter at jeg monterte lydkortet.Kan det være at jeg har en for liten strømforsyning? Jeg har en NorthQ 400 watt strømforsyning.

 

Noen andre som har vært borti liknende?

Hvilken strømforsyning er det lurt av meg å kjøpe?(pris ingen betydning,jeg vil ha pc`n opp å gå :!: )

 

Vil samtidig ønske alle en God Påske.

 

Mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Prøv uten lydkortet igjen og se om det blir bedre.

 

Til overklokking bør du ha ei kraftigere strømforsyning enn du har, og jeg vet at en del brukere her på forumet har hatt problem med den strømforsyningen som du har.

 

Jeg anbefaler strømforsyningen: Hiper Type-R 580W Sort, 2 Vifter, Silent 18db, 4xSATA, ATX, SLI, 20/24pin 949 kr (billigere i andre butikker)

 

God påske!

 

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar

Høres veldig likt ut som det problemet jeg har med PCen min https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=564496

 

har den PSUen som efikkan refererer til så vet ikke om det hjelper.

 

Har ikke overklokka noe som helst selv, men oppdaget at mine lydkort drivere er en beta versjon for windows xp/2003 64bit (lå på cden til HK), så det kan vel hende at det er problemet i begge sine tilfeller (feil drivere).

 

Skal poste på nytt når jeg har testet.

Lenke til kommentar

Hei og takk for svar........

 

Jeg klokket cpu`en ned til standardhastighet og problemet har forsvunnet. :thumbup:

 

Har testet fram og tilbake og kan vel konkludere med at den NorthQ`en er i minste laget til mitt formål.Iallefall hvis jeg skal overklokke.

 

Spørs om det blir en Hiper-psu som efikkan anbefalte,rett over påske.

 

Mvh

Lenke til kommentar
Hei og takk for svar........

 

Jeg klokket cpu`en ned til standardhastighet og problemet har forsvunnet. :thumbup:

 

Har testet fram og tilbake og kan vel konkludere med at den NorthQ`en er i minste laget til mitt formål.Iallefall hvis jeg skal overklokke.

 

Spørs om det blir en Hiper-psu som efikkan anbefalte,rett over påske.

 

Mvh

5920309[/snapback]

Her har du oversikt over hvor den er billigst: Hiper HPU-4B580.

 

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...