Gå til innhold

TES: En liten vampyr guide *Spoiler*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

drep hvem som helst så lenge du ikke får bounty,blir fengslet eller oppdaget.jeg anbefaler og gjøre oppdraget får Aggronaki bloodworks på arenaen.slik at når du vinner over hani arenaen blir det betraktet som et mord og DB vil da kontakte deg så fort du våkner etter og ha sovet en stund

• 1 måned senere...
Eneste jeg savner er nattsynet, men det finnes vel en ring der ute som fikser dette.

6065580[/snapback]

Ja, det finnes tre ulike ringer (random loot) som gir deg Night-Eye.

6065795[/snapback]

Samt en hjelm som heter Fin Gleam..

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Den ligger like over b-en på kartet, i "Abecean Ocian".

Bilde

Kart

Områdekart

6380608[/snapback]

Hmm, synes det er rart ingen har sagt dette ennda; I Oblivion gates, så henter du Sigil Stones, der kan du få en som git Night Eye enchant på ring, amulet eller armor. (Velge mellom + Shock damage på våpen og Night Eye på armor)

Denne kan enkelt skaffes ved å Quick Save for du tar Sigil Stonen, sjekke hva den gir og loade tilbake dersom du ikke er fornøyd med den du fikk ;)

Bare et lite tips ;) Skal ikke så mye til for å ordne en Night Eye ring/amulet

• 2 uker senere...
hvor kan jeg skaffe dem?

6802115[/snapback]

Kjøp dem fra en hvilkensomhelst kar som selger ingredienser. Du finner dem i sånn ca. hver by. :)

Edit: Nightshade Leaves kan være litt vriene å finne, men det er enkelte som har de, blant annet en i Imperial City. Garlic bør ikke by på noen særlige problemer. :)

Endret av MiSP
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg er blitt vampyr, men vil gjerne "ikke være det" lenger. Jeg har endt opp hos hun "heksa" som skal ha 5 grand soul gems av meg for å hjelpe meg, men jeg har bare fått tak i 4. Jeg har vært rundt hos alle Mages Guildene i alle 6 byene, men i 2 av byene er det ingen "ekspeditør" i den barter-disken. Har vært der flere ganger om dagen, men aldri noen der. Noen som vet hvorfor? Eller hvor jeg kan få tak i den siste?

For jeg kan vel bare bruke tomme grand soul gems? Har mange lesser og greater og noen flere, men når hun spør meg om jeg har fått tak i alle gems-ene, er det eneste alternativet nei.

Endret av leao
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...