Gå til innhold

TES: En liten vampyr guide *Spoiler*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
finnes det en annen måtte å kurere vampyr?

6103880[/snapback]

Det finnes kun én måte å kurere vampyrisme på, og det er gjennom questen (eller en kode for å få kurdrikken).

6104792[/snapback]

 

ok da vet jeg det, det er litt kjipt med oder så da gjør jeg questen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg spiller på xbox 360 og har et problem. Jeg har funnet alle ingrediensene, men når jeg kommer til heksen så kommer ikke bloodgras opp som en ingrediens jeg kan gi henne. Samme hvordan jeg gjør det så virker det ikke. Er ekstremt lei av å være vampyr, og vil helst bli kvitt det tullet så fort som mulig, men nå virker det ikke som det er mulig i det hele tatt.

Har hørt rykter om at det kan ha noe å gjøre med at jeg har gjort mainquest, og at det er en bug som gjør at du ikke får gitt hene bloodgras da.

Sinnsykt dårlig at en sånn bug skal ødelegge så mye for et så bra spill.

Lenke til kommentar

det er egentlig ikke noe problem at du får skade av sol lys. når du først har drukket blod kan du vente i evig tid uten å gå til neste vampyr stadie. bare sørg for å ikke Wait eller Sleep. er vampyr selv og tenker egentlig veldig lite på det på grunn av denne infoen :)

i min mening er vampyr Veldig bra, er bare på 25 vampirism hele tia :thumbup:

Lenke til kommentar
det er egentlig ikke noe problem at du får skade av sol lys. når du først har drukket blod kan du vente i evig tid uten å gå til neste vampyr stadie. bare sørg for å ikke Wait eller Sleep. er vampyr selv og tenker egentlig veldig lite på det på grunn av denne infoen  :)

i min mening er vampyr Veldig bra, er bare på 25 vampirism hele tia  :thumbup:

6184293[/snapback]

Hva er moroa med det da? Du får kun +5 på noen skills og attributes, og du har ingen gode powers.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Uffavmeg så bugga :p

 

 

Skulle gjøre alt riktig, stressa med å få tak i tinga og levere i rett rekkefølge.

 

Leverte alle tinga bortsett bra daggerblodet. Fast travla til ho og kom akkurat på morraen. Så gjekk jeg inn leverte og så skulle jeg ut og stikke en kar.

 

Vops lys ute :/

 

Går inn... kan ikke gå i vente der inne pga. at jeg later som det er et innbrud.

 

Sjekker savene mine, vops auto og quick er lagra over på huset og dei andre er veldig gamle.

 

Nejvell da for jeg bare stikke å se på tv til det blir natt i spillet.

 

Men nej da ho blir lei av at jeg er der og begynner å hakke løs på meg.

 

Uff Sjakkmat på meg, ingen muligheter. :( Da blei det til koden får å få potionen alikevell :hrm:

Lenke til kommentar
Hvor/hvordan får man denne sykdommen "porphyric hemophilia"??

6375312[/snapback]

 

Blir smittet gjennom bitt av vampyr eller får det av en type i Dark Brotherhood.

6375987[/snapback]

 

hehe kan ikke få det av han i DB har kommet så langt at jeg skulle slakte dem alle.! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...