Gå til innhold

Sens help til 1,6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er nok best med så lav som mulig. Uten at det går over evnen til å reagere når noen sitter bak kassen du nettopp løp forbi.

 

Høy sens fører til at det fort blir vanskelig å sette kornet i pannen til motstanderen.

5911236[/snapback]

Ja, ikke for høy og ikke for lav er vel et godt poeng. Men sånn mer detaljert er opp til hver enkelt og tilpasse selv. Vanskelig for andre og kunne svare på det. Selv bruker jeg 2.5 i sens @ 800dpi.

Lenke til kommentar
Jeg bruker 2.5 @ 500 hz med nada museacc. (6/11 i windows sens)

 

Jeg får en helt ny sens for hver gang jeg formaterer, jeg pleier å begynne på en ganske høy verdi, la oss si 3.5 og bygge meg ned til helt til jeg føler jeg har funnet den perfekte sensen :D

5911357[/snapback]

Slik har det vært med meg også. Før hadde jeg 6 i sens, og om jeg prøver det nå er det helt syyykt. Har kanskje noe med at jeg hadde en ussel liten IceMat 1st Edition som krevde litt større sens enn 2nd Edition som jeg bruker i dag. :)

Lenke til kommentar

Stor musematte er jo hele poenget med lav sens.

 

Jeg brukte vanlig icemat før, da den var bundlet med min kjære Intelli 3.0, som forøvrig funker fjell den dag i dag. Men den bråkte noe jævlig, så jeg byttet den ut med en fUnc. Intelli 3.0 og fUnc er bestevenner ;)

 

Vurderer nå en stor og massiv musematte, noen som har noen tips?

 

En man ikke trenger skates til, noe av problemet med icematen. Sattan, kom det en minste partikkel på overflaten gav det meg frysninger fra topp til tå... :/

Lenke til kommentar
Stor musematte er jo hele poenget med lav sens.

 

Jeg brukte vanlig icemat før, da den var bundlet med min kjære Intelli 3.0, som forøvrig funker fjell den dag i dag. Men den bråkte noe jævlig, så jeg byttet den ut med en fUnc. Intelli 3.0 og fUnc er bestevenner ;)

 

Vurderer nå en stor og massiv musematte, noen som har noen tips?

 

En man ikke trenger skates til, noe av problemet med icematen. Sattan, kom det en minste partikkel på overflaten gav det meg frysninger fra topp til tå... :/

5911470[/snapback]

Er enig i at IceMat kan bråke litt og at den samler mye støv, men musa flyr som en engel over den. :love:

 

Tror CorePad er musematten du leter etter. Stor(!) og massiv (laget av skuddsikkert glass) og den har en overflate man nødvendigvis ikke trenger skates til. :)

Lenke til kommentar

Før den gangen jeg spilte mye 1.6 hadde jeg ganske lav sens i win, og sensen i CS lå på 1.2, med en Razer Diamonback, da flytta jeg musa over hele musmatta (FUNC) for å snu med 270grader ca, det var helt grei sens for min del, og da satt kornet lett i panna på motstanderen (når jeg var i form vel å mærke).

Prøv deg fram som vi alle andre har gjort, ihvertfall nesten alle.

Lenke til kommentar

Jeg bruker lav sens (1.3) og har derfor Q-Pad XXXL Lowsense.

Den er ganske så stor - 405 mm * 285 mm.

 

Andre bruker kanskje høyere sens (2.8 osv) og klarer seg fint med Icemat/fUnc.

 

Bruker du høy sens, beveger du musa lite, og trenger ikke stor plass.

Bruker du lav sens, beveger du musa mye, og trenger stor plass.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...